  • 11. Data: 2005-04-18 10:19:35
    Temat: Re: czy tak można? uzywanie programu software
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 18.04.2005 castrol <j...@w...blumen.pl> napisał/a:
    > stan z przed tych 21 dni mozna uzyskac w duzo szybszy sposob, i do tego
    > nawet nie trzeba formatowac kompa :) ale to juz NTG

    Oczywiscie ;-)
    Ale nie mam zamiaru podpowiadac piratowi ;-)

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 12. Data: 2005-04-18 16:10:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net> popełnił 18
    kwi 2005 na pl.soc.prawo utwór news:slrnd66ug7.ss5.lancaster@unix-
    secured.net:

    > Wiekszosc licencji tego typu programow, ktore mowia, ze po zakonczeniu
    > okresu probnego uzytkowanie programu jest nielegalne.

    Licencja = przepisy prawne?

    O ile dobrze rozumiem "legalność" jako zgodność z obowiązującym prawem
    to w dalszym ciągu podtrzymuję pytanie o przepisy prawne.

    Na boku zostawmy problemy techniczne i dowodowe, jasne jest przecież,
    że takie manipulacje przede wszystkim naruszają zasadę fair-use
    na jakiej działają zarówno shareware jak i triale.

    Pomijając, że większość programów to ile?
    Ograniczona próbka programów, z jakimi miałem do czynienia
    bazowała na stwierdzeniach:
    - musisz usunąć/odinstalować po N dniach używania
    - nie możesz użytkować po N dniach /od/ zainstalowania

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2005-04-19 09:38:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz" <l...@u...net>
    napisał w wiadomości news:slrnd65tmh.esm.lancaster@unix-secured.net...

    > Nie. Nie jest.

    jest , legalne ale nie moralne.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 14. Data: 2005-04-19 09:39:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Padlo pytanie o legalnosc, nie o mozliwosci udowodnienia.
    > Zreszta - mozna odczytac do 6-8 zapisow na dysku twardym wstecz.
    > W Polsce w labolatorium komputerowym Komendy Stolecznej Policji, z tego
    > co wiem potrafia przeanalizowac zapis na dysku do 3ech razy wstecz.

    musza miec podstawy do takiego dzialania.

    P.

  • 15. Data: 2005-04-19 09:59:51
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 19.04.2005 Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisał/a:
    > musza miec podstawy do takiego dzialania.

    Post rozpoczynajacy watek ;-)

  • 16. Data: 2005-04-19 11:49:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał/a: