  • 1. Data: 2005-04-17 21:47:51
    Temat: Zaswiadczenie o niekaralności
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    witam
    ..może żądać przyszły pracodawca czy nie? jeśli tak to w jakich przypadkach?
    i kto za to płaci?
    Jakoś w KP nic takiego nie wyczytałem
    serdeczności

    --
    _______________________
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2005-04-18 05:28:16
    Temat: Re: Zaswiadczenie o niekaralności
    Od: "Sate" <s...@o...pl>

    > witam
    > ..może żądać przyszły pracodawca czy nie? jeśli tak to w jakich przypadkach?
> [...]
    Może. Teoretycznie skoro żąda to powinien za to zapłacić. Jednak w praktyce
    nie zawsze to robi.

    Pozdr.
    Sate

  • 3. Data: 2005-04-18 17:58:30
    Od: "Dodi" <d...@w...pl>

    Pracodawca może żądać takiego zaświadczenia i nie jest zobowiązany za nie
    zapłacić.
    Nie sądzę również, żeby musiał uzasadniać, po co jest mu to potrzebne.
    Pozdrawiam!