  • 1. Data: 2005-04-17 22:08:43
    Temat: Tematy zainteresowania słuzb porządkowych
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Trudno jest przewidzieć co zainteresuje patrol prewencji policji, co
    zainteresuje strażników wiejskich/miejskich podczas zwykłej służby.
    Są pewne grupy przechodniów które interesują służby mundurowe, obywatele ci
    są legitymowani itp. itp.

    Własnie w związku z tym interesuje mnie czy osoby chodzące ze smyczą i
    obrożą bez psa są w gestii zainteresowania służb.
    Czy policjant lub straznik miejski powinien się zainteresować takim
    osobnikiem, który chodzi po terenie publicznym ?

    Czy pracodawca, agencja reklamowa czy ktokolwiek kto wypuszcza takich ludzi
    na miasto ma obowiązek powiadomić np. urząd miasta, komendę czy kogokolwiek
    że taka akcja bedzie miała miejsce, że jest to reklama piwa "pies we mgle" ?
    Jak by nie patrzeć jest to akcja zorganizowana, nietypowa, generująca różne
    przedziwne reacje przechodniów...

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 2. Data: 2005-04-18 08:09:39
    Temat: Re: Tematy zainteresowania słuzb porządkowych
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał

> [...]
    > ?
    > Jak by nie patrzeć jest to akcja zorganizowana, nietypowa, generująca

    rotfl :)

    I co jeszcze?? Godzine policyjna wprowadzic??

    Bo zastanow sie moze, od kiedy to zakazane jest lazenie z kijem i z obroza
    bez psa??
    A moze taka moda teraz panuje?? Czy w ten sam sposob chcialbys aby
    policjanci legitymowali wszystkich majacych czerwone buty, albo kapelusze :D

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2005-04-18 12:00:41
    Od: "kolekcjoner skarpetek" <n...@j...com>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A moze taka moda teraz panuje?? Czy w ten sam sposob chcialbys aby
    > policjanci legitymowali wszystkich majacych czerwone buty, albo

    Ja bym chciał by z urzędu legitymowano wszystkich chodzących w dresie, a
    nie będących trenującymi aktualnie sportowcami, oraz ludzi bez szyi, bo
    to podejrzane nie mieć szyi.

  • 4. Data: 2005-04-18 12:37:10
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:L7B8e.9462$0z2.10@news.chello.at...

    > Są pewne grupy przechodniów które interesują służby mundurowe, obywatele
    > ci
    > są legitymowani itp. itp.

    A jakies to przepisy pozwalaja na takie legitymowanie?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-04-23 18:18:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:L7B8e.9462$0z2.10@news.chello.at...

    > Własnie w związku z tym interesuje mnie czy osoby chodzące ze smyczą i
    > obrożą bez psa są w gestii zainteresowania służb.

    Tylko o ile nieopodal biega jakiś luźny piesek.