  • 11. Data: 2002-02-12 16:43:40
    Temat: Re: czy spis powrzechny jest zgodny z konstytucją
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <
    > http://www.rzeczypospolita.pl/prawo/doc/spi0127.html

    > Od 22 maja do 9 czerwca (i tyle z wyjazdu do Korei :( Ponadto od 18 do 26
    > czerwca będzie spis kontrolny, ale tylko w wylosowanych przez RM
    obwodach.
    > Udzielenie odpowiedzi na pytania z dwóch pierwszych formularzy jest
    > obowiązkowe, ale w ustawie nie ma NIC co by wskazywało na karalność
    odmowy
    > wpuszczenia ankietera do domu (z policją nie przyjdą... :)

    blad
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/spi0127.html

    nastepny blad to daty:
    Art. 1. Narodowy spis powszechny ludności i mieszkań, zwany dalej <spisem>,
    będzie przeprowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w dniach od
    21 maja 2002 r. do 8 czerwca 2002 r., według stanu w dniu 20 maja 2002 r. o
    godzinie 2400
    *** blad ***

    PS - jak byl watek o tym czy policjant moze wejsc do mieszkania to
    poruszylem sprawe spisu, ale dopiero teraz poruszyla ona innych ;-))

  • 12. Data: 2002-02-12 17:27:05
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Ziemek Borowski" <z...@Z...Waw.PL> napisał w
    wiadomości news:slrna6i8od.2sn.ziembor.news@bluesky.domek.ziemb
    or.waw.pl...

    > 21 maja - 8 czerwca 2002 r.

    Cóż za zbieg okoliczności! Akurat wtedy jadę na urlop...

    ;-P

  • 13. Data: 2002-02-13 08:52:28
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Juz widze jak ludzie sie przyznaja ze mieszkaja w mieszkaniach wynajetych
    bez umow, albo ze pracuja na czarno, lub odwrotnie ze zarabia 20000
    miesiecznie.
    W tych czasach gdzie przyszlosc jest niepewna a zaufanie do jakiejkolwiek
    instytucji czy osoby mizerne to wyniki tego spisu NAPEWNO beda wiarygodne.

  • 14. Data: 2002-02-13 08:52:37
    Temat: Re: czy spis powrzechny jest zgodny z konstytucj?
    Od: "wroclawski Qrczak" <m...@q...kom.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło"

    > Był chyba w 1988 r. - tak mi się coś kojarzy...

    Może faktycznie - nie pamiętam. Faktem jest, że zaleca się robienie co 10
    lat i najloepiej okrągłych.

    --
    Pzdrw wroclawski Qrczak @ work
    Przewodnik Sudecki klasy zerowej

  • 15. Data: 2002-02-13 08:53:27
    Od: "wroclawski Qrczak" <m...@q...kom.pl>

    Użytkownik "Mikolaj."

    > A mi się wydaje, że ONZ to sobie może nakazywać.

    Chyba że na zasadzie "strongly recomended".

  • 16. Data: 2002-02-13 10:55:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Feb 2002 09:52:37 +0100, "wroclawski Qrczak" <m...@q...kom.pl>
    wklepał(-a):

    >Może faktycznie - nie pamiętam. Faktem jest, że zaleca się robienie co 10
    >lat i najloepiej okrągłych.

    Z tego co mnie uczono (!), to spisy robiło się w latach kończących się na cyfrę
    8.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 17. Data: 2002-02-13 11:30:26
    Od: "wroclawski Qrczak" <m...@q...kom.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło"

    > Z tego co mnie uczono (!), to spisy robiło się w latach kończących się na
    cyfrę
    > 8.

    To uczono nas różnych rzeczy. Nie mam pod ręką notatek, ale afair spisy
    Powszechne w Polsce był w latach: 1921, 1031, 1946 (sumaryczny), 1950, 1960,
    1970, 1978 (po zmnaie województw), 1988 i teraz bęzie 2002.

    Tak więc z tym 8 nie byłybym taki pewien.