  • 1. Data: 2002-02-12 12:07:06
    Temat: czy spis powrzechny jest zgodny z konstytucją
    Od: "Arkadiusz Dabrowski" <d...@t...eu.org>

    Właśnie dowiedziałem się, z radia, że mam obowiązek
    wpuścić "spisywacza" i odpowidzieć mu na bardzo
    szczegółowe pytania dotyczące mojej osoby.
    Czy to jest aby zgodne z konstytucją?
    Jakie akty prawne to regulują?

  • 2. Data: 2002-02-12 12:15:14
    Temat: Re: czy spis powrzechny jest zgodny z konstytucją
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Arkadiusz Dabrowski" <d...@t...eu.org> napisał w wiadomości
    > Właśnie dowiedziałem się, z radia, że mam obowiązek
    > wpuścić "spisywacza" i odpowidzieć mu na bardzo
    > szczegółowe pytania dotyczące mojej osoby.
    > Czy to jest aby zgodne z konstytucją?
    > Jakie akty prawne to regulują?

    Mnie dodatkowo interesuje kompletny tekst odpowiedniej ustawy oraz termin
    tego spisu (bo kto mi zabroni np. wyjechać sobie na wakacje? ;)

  • 3. Data: 2002-02-12 12:35:14
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    > Mnie dodatkowo interesuje kompletny tekst odpowiedniej ustawy oraz termin
    > tego spisu (bo kto mi zabroni np. wyjechać sobie na wakacje? ;)

    No wlasnie :))))))
    Ja tam mysle, ze w takim przypadku moga cie cmoknac w ...

  • 4. Data: 2002-02-12 12:47:24
    Od: "wroclawski Qrczak" <m...@q...kom.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Mnie dodatkowo interesuje kompletny tekst odpowiedniej ustawy oraz termin
    > tego spisu (bo kto mi zabroni np. wyjechać sobie na wakacje? ;)

    Witam :)

    Zabronić to nikt nie może, ale terminy tego typu imprez ustala się na taki
    moment, kiedy najwięcej ludzi siedzi w domach.
    A co do obowiązkowości - Narodowy Spis Powszechny to nie jest jakieśtam
    widzimisię rządu, tylko odgórnie nakazana przez ONZ akcja. Teoretycznie
    powinien się odbywać co 10 lat, ale od ostatniego w 1980 roku nie było
    pieniędzy.

    --
    Pzdrw wroclawski Qrczak @ work
    Przewodnik Sudecki klasy zerowej

  • 5. Data: 2002-02-12 12:49:39
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    http://www.rzeczypospolita.pl/prawo/doc/spi0127.html

    > tego spisu (bo kto mi zabroni np. wyjechać sobie na wakacje? ;)

    Od 22 maja do 9 czerwca (i tyle z wyjazdu do Korei :( Ponadto od 18 do 26
    czerwca będzie spis kontrolny, ale tylko w wylosowanych przez RM obwodach.
    Udzielenie odpowiedzi na pytania z dwóch pierwszych formularzy jest
    obowiązkowe, ale w ustawie nie ma NIC co by wskazywało na karalność odmowy
    wpuszczenia ankietera do domu (z policją nie przyjdą... :)

    PS. Szczególnie podoba mi się pytanie o "zamierzenia prokreacyjne" ;)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 6. Data: 2002-02-12 12:53:52
    Temat: Odp: czy spis powrzechny jest zgodny z konstytucją
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@p...onet.pl>

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> oświadczył/a:...
    > Udzielenie odpowiedzi na pytania z dwóch pierwszych formularzy jest
    > obowiązkowe, ale w ustawie nie ma NIC co by wskazywało na karalność odmowy
    > wpuszczenia ankietera do domu (z policją nie przyjdą... :)

    No a jak ODMÓWIĘ odpowiedzi- w ogóle? To co? Na tortury;) mnie wezmą?
    Wiesia

  • 7. Data: 2002-02-12 13:53:50
    Temat: Re: czy spis powrzechny jest zgodny z konstytucj?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2002 13:47:24 +0100, "wroclawski Qrczak" <m...@q...kom.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >widzimisię rządu, tylko odgórnie nakazana przez ONZ akcja. Teoretycznie
    >powinien się odbywać co 10 lat, ale od ostatniego w 1980 roku nie było

    Był chyba w 1988 r. - tak mi się coś kojarzy...

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 8. Data: 2002-02-12 14:14:27
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Andrzej Lawa na pl.soc.prawo:

    > Mnie dodatkowo interesuje kompletny tekst odpowiedniej ustawy

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/spi0127.html
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/1026.htm

    a właściewie coby nie googlić zbyt mocno:
    http://www.stat.gov.pl/nsp/index.htm
    Podstawy prawne:

    Dziennik Ustaw z 14.01.2000 r.
    Ustawa o Narodowym spisie powszechnym ludnosci i mieszkan w 2001 r.

    Dziennik Ustaw z 09.09.2000 r.
    Ustawa o zmianie ustawy o Narodowym spisie powszechnym ludnosci i
    mieszkan

    Dziennik Ustaw z 18.11.2000 r.
    Ustawa o Powszechnym spisie rolnym w 2002 r.

    >oraz termin
    > tego spisu

    21 maja - 8 czerwca 2002 r.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/

  • 9. Data: 2002-02-12 15:00:04
    Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.)

    Popatrzmy jak wroclawski Qrczak zapodaje na pl.soc.prawo:
    >A co do obowiązkowości - Narodowy Spis Powszechny to nie jest jakieśtam
    >widzimisię rządu, tylko odgórnie nakazana przez ONZ akcja. Teoretycznie

    A mi się wydaje, że ONZ to sobie może nakazywać.

    --
    =< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
    Carina E 2.0 GSX600F| Do not use my message for commercial purposes |

  • 10. Data: 2002-02-12 15:20:07
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Mikolaj. na pl.soc.prawo:
    > Popatrzmy jak wroclawski Qrczak zapodaje na pl.soc.prawo:
    >
    > A mi się wydaje, że ONZ to sobie może nakazywać.

    ONZ tudzież ktokolwiek inny NAKAZYWAć to sobie rzeczywiście może.
    Tyle że AFAIR umowy międzynarodowe (ratyfikowane przez Polskę),
    pewnych rzeczy wymagają. A i dla państwa istotna jest np. wiedza o
    proporcjach obywateli do podatników ;-).

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/