  • 11. Data: 2007-04-27 08:05:38
    Temat: Re: czy skarga kinstytucyjna ws odebraniu pojazdu pijanemu kierowcy ma sens ?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > prosze Cie, kierowca pociagu ktory zarabia(ł) moze z700 czy 800 zl ma
    > uzbierac na lokomotywe z 19 cysternami ? :) przeciez to zrujnuje niczemu
    > winna rodzine. Trzeba jednak takie sytuacje przewidywac.
    > Kara razaco niewspolmierna.

    wedlug dzisiejszych doniesien, przepadkwi maja tylko podlegac samochody,
    inne pojazy typu rower, jacht itd nie.

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 12. Data: 2007-04-27 08:06:55
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Myślisz że nie ma co robić?

    ze nie masz? Pewnie masz, tylko ze tego nie da sie uzasadnic. No chyba
    ze przez kogos kto nie mial
    nigdy w zyciu narkotyku w gebie, Ci zawsze najwiecej na ich temat
    'wiedza'. (Tak jak w przy[adku duzych psow)

    P.

  • 13. Data: 2007-04-27 09:32:08
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2007 21:29:12 +0200, zenek napisał(a):

    > Jakbyś widział te tysiące rannych i zabitych przez pijanych dupków to
    > pewnie miałbyś inne zdanie.
    Tyle, że rzecz idzie nie o to czy karać pijanych - potencjalnych zabójców
    za kierownicą, a o to dlaczego np. ja mam ponieść stratę z tego powodu, ze
    moja Sz.Małżonka pojedzie stanowiącym współwłasność (współnota małżeńska)
    autem w stanie, w jakim sidać za kółko się nie powinno

    --
    pozdro
    poreba, czasami

  • 14. Data: 2007-04-27 10:17:19
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    poreba napisał(a):

> [...]
    > moja Sz.Małżonka pojedzie stanowiącym współwłasność (współnota małżeńska)
    > autem w stanie, w jakim sidać za kółko się nie powinno

    wedlug dzisiejszych doniesien prasowych wynika z tego ze wtedy beda sie
    domagac wartosci polowy auta, tak czy siak, odpowiedzialnosc tutaj spada
    rowniez na niewnnego, a nie mamy do czynienia przeciez ze zwrotem
    'zagrabionego mienia' gdzie rzeczywiscie bylo by to upsrawiedliwione.

  • 15. Data: 2007-04-27 13:32:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > Pewnie masz, tylko ze tego nie da sie uzasadnic.

    Wszystko sie da uzasadnić, lepiej bądź gorzej ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com