  • 1. Data: 2002-08-07 12:41:18
    Temat: czy przeterminowany paszport jest dowodem tozsamosci ?
    Od: "mikiw" <m...@p...onet.pl>

    rozumiem ze nie uprawnia do przekraczania granicy,
    ale (jak w temacie)

    ps. sytuacja z życia wzięta (waznosc upłyneła w kwitniu 2002).

  • 2. Data: 2002-08-07 13:49:04
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Nawet ważny nie jest dowodem tożsamości. Ciekawostka. Takim dowodem bedzie
    za to książeczka żeglarska.

  • 3. Data: 2002-08-07 14:06:48
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Wed, 7 Aug 2002 15:49:04 +0200, "Milamber" <m...@w...pl>
    napisał(a):

    >Nawet ważny nie jest dowodem tożsamości.

    A to ciekawe, posiada zdjęcie, nazwisko, nazwę organu wydającego oraz
    numer seryjny - to chyba wystarczający dowód tożsamości :)

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org

  • 4. Data: 2002-08-07 17:17:34
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Krajewski" <t...@n...lubi.spamu.pl> napisał w
    wiadomości news:a9a2lu0f63hj5nmu05pb99tucjofo8i68e@4ax.com...

    > A to ciekawe, posiada zdjęcie, nazwisko, nazwę organu wydającego
    oraz
    > numer seryjny - to chyba wystarczający dowód tożsamości :)

    Ale to prawda (przynajmniej taką odpowiedź uzyskałem w kasie jednego z
    banków).

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 5. Data: 2002-08-07 17:37:29
    Od: "Adam Poloczek" <a...@p...katowice.pl>

    Jak tak Ci powiedzieli to nie mieli racji, pewnie ich system nie uwzglenial
    paszportu albo cos takiego. Paszport uznawany jest za drugi po dowodzie
    osobistym dokument tozsamosci, trzecim jest prawo jazdy

  • 6. Data: 2002-08-07 18:13:08
    Od: "L.Cyfer" <l...@N...onet.pl>

    Nie jest. Może służyć tylko jako pamiątka.

    L.C.

  • 7. Data: 2002-08-07 18:13:44
    Od: "L.Cyfer" <l...@N...onet.pl>

    Milamber wrote:
    > Nawet ważny nie jest dowodem tożsamości. Ciekawostka. Takim dowodem
    > bedzie za to książeczka żeglarska.

    Chyba nie do końca. Ważny - jest dokumentem tożsamości.

    L.C.

  • 8. Data: 2002-08-07 18:33:16
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "L.Cyfer" <l...@N...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:airnut$40u$1@news.onet.pl...

    > Chyba nie do końca. Ważny - jest dokumentem tożsamości.

    No właśnie:
    USTAWA

    z dnia 29 listopada 1990 r.

    o paszportach.

    (Dz. U. z dnia 7 stycznia 1991 r.)

    Art. 1. Paszport jest dokumentem urzędowym uprawniającym do
    przekraczania granicy i pobytu za granicą oraz poświadczającym
    obywatelstwo polskie, a także tożsamość osoby w nim wskazanej w
    zakresie danych, jakie dokument ten zawiera.

    USTAWA
    z dnia 10 kwietnia 1974 r.
    o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
    (jednolity tekst)

    Rozdział 1
    3. Dowód osobisty jest dokumentem stwierdzającym tożsamość osoby oraz
    poświadczającym obywatelstwo polskie.

    Bez komentarzy

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 9. Data: 2002-08-07 18:40:06
    Od: "L.Cyfer" <l...@N...onet.pl>

    No i po problemie :)

    L.C.

  • 10. Data: 2002-08-08 06:25:29
    Od: "mikiw" <m...@p...onet.pl>

    > Nie jest. Może służyć tylko jako pamiątka.
    > L.C.
    wymyślam historyjkę:
    Zakładam w banku konto posługując sie paszportem AB123 (zakładam że to
    mozliwe).
    Czy po upływie ważności paszportu AB123 posługując się nim mogę dysponować
    kontem ?