  • 1. Data: 2002-08-07 11:01:20
    Temat: wymeldowanie
    Od: "Joseph" <n...@p...com>

    Od ponad roku jestem po rozwodzie bez podzialu majatku.Kobieta mieszka na
    sytale za granica, ale nie chce sie wymeldowac, poniewaz straci wtedy
    pozwolenie na pobyt. Glownym najemca jestem ja. Czy jest jakis sposob na
    wymeldowanie jej bez jej zgody?
    Nacewicz

  • 2. Data: 2002-08-07 12:26:29
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: "yhgchggh gjhjghjgj" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    Zobacz do ustawy o ewidenci ludności i dowodach osobistych. Są tam dwie
    przesłanki wymeldowania - w tym bez zgody osoby wymeldowywanej. - Chyba gdy
    nie można ustalić jej miejca pobytu w 6 miesiecy, albo wydaliła się itp.

  • 3. Data: 2002-08-07 12:51:26
    Od: "Joseph" <n...@p...com>

> [...]
    gdy
    > nie można ustalić jej miejca pobytu w 6 miesiecy, albo wydaliła się itp.
    Moze konkretniej. Nie moge nic znalezc.
    Joseph

  • 4. Data: 2002-08-07 13:50:41
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > sytale za granica, ale nie chce sie wymeldowac, poniewaz straci wtedy
    > pozwolenie na pobyt. Glownym najemca jestem ja. Czy jest jakis sposob na

    Ostatnio szukałam trochę na temat meldunku, natrafiłam mi.in. na takie coś:
    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020613/prawo/prawo_a
    _1.html

    > Nacewicz

    Marta

  • 5. Data: 2002-08-08 10:16:05
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Joseph" <n...@p...com> wrote in message
    > gdy
    > Moze konkretniej. Nie moge nic znalezc.
    > Joseph

    Konkretnie, to mozna isc do wydzialu ewidencji ludnosci i tam mile panie
    powiedza co napisac, jesli osoba nie mieszka i nie chce sie wymeldowac...

    Wymeldowanie takie odbywa sie na Pana wniosek i Pan stweirdza, ze dana osoba
    nie przebywa w miejscu zameldowania od ponad 2 miesiecy. pan wskazuje gdzie
    ona przebywa,
    albo osiwadcza, ze nie wie... Wtedy urzad przeprowadza postepowanie i
    wymeldowuje, albo nie... w zaleznosci od wynikow postepowania.

    Boguslaw