  • 1. Data: 2005-01-03 22:53:08
    Temat: czy mogę sprawdzić czy kobieta nie jest w ciąży???
    Od: pracodawca??<e...@w...pl>

    Tzn. chodzi mi o to czy mogę wymagać od niej przedstawienia badań
    od ginkologa??? Czy tylko lekarza medycyny pracy???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-03 22:55:26
    Temat: Re: czy mogę sprawdzić czy kobieta nie jest w ciąży???
    Od: programik <c...@b...net>

    pracodawca?? wrote:
    > Tzn. chodzi mi o to czy mogę wymagać od niej przedstawienia badań
    > od ginkologa??? Czy tylko lekarza medycyny pracy???

    Wywal kurwe na bruk. A co bedziesz pytal? Pozniej zadzwon do kretacza
    Kusza z Polgips Rzeszow i zgloscie sie po nagrody do Business Centre Club.

  • 3. Data: 2005-01-04 00:14:11
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Wywal kurwe na bruk. A co bedziesz pytal? Pozniej zadzwon do kretacza
    > Kusza z Polgips Rzeszow i zgloscie sie po nagrody do Business Centre Club.

    Hmm. Chyba czym innym jest zwalnianie pracownicy, która zajdzie w ciąże od
    upewnienia się, czy kandydatka nie jest oszustką. Ale odpowiedź brzmi: nie,
    nie możesz wymagać jakiegokolwiek zaświadczenia lekarskiego innego niż
    stwierdzenie istnienia bądź nie przeciwskazań do pracy na danym stanowisku.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2005-01-04 00:40:12
    Od: programik <c...@b...net>

    Beniamin wrote:

    > Hmm. Chyba czym innym jest zwalnianie pracownicy, która zajdzie w ci??e od
    > upewnienia si?, czy kandydatka nie jest oszustk?. Ale odpowied 1/4 brzmi: nie,
    > nie mo?esz wymagaae jakiegokolwiek za?wiadczenia lekarskiego innego ni?
    > stwierdzenie istnienia b?d 1/4 nie przeciwskaza? do pracy na danym stanowisku.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Beniamin

    Warunek takiego zaswiadczenia jest nielegalny.
    O oto kretacz ktory to robi:

    CGS Studio
    Kollat i Wspolnicy Spolka Jawna
    Ul. Ostroroga 8/2
    60-349 Poznan
    tel. (61) 664 75 76
    fax (61) 664 75 74
    email: s...@c...pl

    Uwaga unikajcie tych kretaczy!!!
    Jezeli oszukuja pracownikow, to mozecie domyslac sie jak oszukuja klientow.

  • 5. Data: 2005-01-04 00:44:14
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    programik <c...@b...net> wrote:

    > Wywal kurwe na bruk. A co bedziesz pytal? Pozniej zadzwon do kretacza
    > Kusza z Polgips Rzeszow i zgloscie sie po nagrody do Business Centre Club.

    I Paszczaka! I Paszczaka! Zapomniałeś o Paszczaku!

    P.

  • 6. Data: 2005-01-04 04:28:41
    Temat: Re: czy mog? sprawdziae czy kobieta nie jest w ci??y???
    Od: Mc Car/Van <c...@v...org>

    x-no-archive: yes

    programik wrote:

    > Warunek takiego zaswiadczenia jest nielegalny.

    Jezeli jest nielegalne sprawdzanie na pismie, ze kandydatka
    nie jest w ciazy to i sprawdzanie przez wyptywanie
    sie jej tez jest nielegalne gdyz na pewno podstawa prawna jednego i drugiego
    jest podobna. Wniosk z tego taki, ze
    oszustem nie moze byc kandydatka tylko co najwyzej menda,
    ktora ja wypytuje. Do sadu mende za naruszenie praw pracownika.
    Za duzo tam takich siupakow szmacianych "biznesmenow" co to moga "wszystko".
    Gdy taki beknie raz i drugi i pojdzie sam z torbami to zrozumie,
    ze moze sie co najwyzej wys... wygodnie, a nie traktowac ludzi jak bydlo
    Poszli won, chach-menty.

  • 7. Data: 2005-01-04 10:41:33
    Od: ed<e...@w...pl>

    dziękuję za odpowiedzi.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2005-01-04 10:49:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > nie możesz wymagać jakiegokolwiek zaświadczenia lekarskiego innego niż
    > stwierdzenie istnienia bądź nie przeciwskazań do pracy na danym

    programik ma najwidocznej problem z rozroznieniem tego.
    P.

  • 9. Data: 2005-01-04 11:11:58
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Przemek R. wrote:

    > od
    > nie,
    > stanowisku.
    >
    > programik ma najwidocznej problem z rozroznieniem tego.
    > P.

    Ja mysle, ze to byl zamierzony sarkazm...

    Boguslaw

  • 10. Data: 2005-01-04 11:14:28
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2005-01-04 12:11 bo said the following:
    [...]

    > Ja mysle, ze to byl zamierzony sarkazm...

    A ja myślę, że ostatnio jest dużo trolli na grupie.
    Gówniarstwo dostało komputery na gwiazdkę ?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl