  • 1. Data: 2005-01-03 19:57:52
    Temat: własnościowe-spółdzielcze a działalność gosp.
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    1. Z czego wynika przy prowadzeniu działalności gosp. konieczność posiadania
    tytułu prawnego do lokalu i gdzie się tym tytułem trzeba legitymować?

    2. Związany jest z tym jakiś podatek od nieruchomości? W którymś poprzednim
    lokalu było, że trzeba z właścicielem (którym jest moja matka) zawrzeć
    umowę na 3 m kw.

    3. W tym konkretnym przypadku: mieszkanie własnościowe-spółdzielcze. Czy
    spółdzielnia ma coś do prowadzenia działalności w mieszkaniu?

    Pozdrawiam
    Marcin.

  • 2. Data: 2005-01-03 20:15:08
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    Marcin wrote:

    > 2. Związany jest z tym jakiś podatek od nieruchomości? W którymś
    > poprzednim lokalu było, że trzeba z właścicielem (którym jest moja matka)
    > zawrzeć umowę na 3 m kw.

    częściowo odpowiedź jest tu:
    http://www.postawnaswoim.pl/artykuly_i_porady_szczeg
    oly.php?aid=68