  • 1. Data: 2005-01-03 20:30:32
    Temat: KRK ?
    Od: "Mario" <m...@w...pl>

    Czy osoba z warunkowym umorzeniem sprawy sadowej
    (umorzenie + kurator sadowy - 2 lata) jest osoba karana i wpisana w KRK
    jako osoba karana?

    MD

    PS. Nie bylo wyroku tylko warunkowe umorzenie.

  • 2. Data: 2005-01-04 02:06:07
    Temat: Re: KRK ?
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 21:30:32 +0100, Mario napisał(a):

> [...]
    > jako osoba karana?
    >
    > MD
    >
    > PS. Nie bylo wyroku tylko warunkowe umorzenie.

    Nie jest karana ale jest KRK. Nie wiem tylko jak dlugo.

    Pozdro

  • 3. Data: 2005-01-04 16:07:24
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Wiesław"
    > Nie jest karana ale jest KRK. Nie wiem tylko jak dlugo.

    Rok + 6 miesięcy lub 2 lata + sześć miesięcy.

    Pzdr.

    Marek