  • 11. Data: 2005-01-04 12:01:55
    Temat: Re: czy mogę sprawdzić czy kobieta nie jest w ciąży???
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > on 2005-01-04 12:11 bo said the following:
    > [...]
    >
    > A ja myślę, że ostatnio jest dużo trolli na grupie.
    > Gówniarstwo dostało komputery na gwiazdkę ?
    > KJ

    Byc moze, albo to promocja neostrady...

    Ja osobiscie bym kobiecie w ciazy krzywdy nie zrobil,
    ale z moich obserwacji to w robieniu krzywdy
    dziewczynom w ciazy celuja kobiety.

    Przeciez to w sumie zaden problem zaplacic dziewczynie te jedna
    pensje - reszte i tak placi ZUS..

    Boguslaw

  • 12. Data: 2005-01-05 18:23:12
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "pracodawca??" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tzn. chodzi mi o to czy mogę wymagać od niej przedstawienia badań

    Nie. Wiesz co?
    Sam ja zbadaj. Kaz zdjac majtki. Pomacaj. Paluszek wsadz, ino gleboko.
    Przeciez z ciebie wielki pracodawca. Wolno ci.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt