    From: "Beniamin" <b...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy mogę sprawdzić czy kobieta nie jest w ciąży???
    Date: Tue, 04 Jan 2005 00:14:11 GMT

    > Wywal kurwe na bruk. A co bedziesz pytal? Pozniej zadzwon do kretacza
    > Kusza z Polgips Rzeszow i zgloscie sie po nagrody do Business Centre Club.

    Hmm. Chyba czym innym jest zwalnianie pracownicy, która zajdzie w ciąże od
    upewnienia się, czy kandydatka nie jest oszustką. Ale odpowiedź brzmi: nie,
    nie możesz wymagać jakiegokolwiek zaświadczenia lekarskiego innego niż
    stwierdzenie istnienia bądź nie przeciwskazań do pracy na danym stanowisku.

    Pozdrawiam,
    Beniamin