  • 1. Data: 2003-09-09 19:38:08
    Temat: czy moge gosciowi zrobić sprawę????????
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    jak w temacie.

    A sprawa jest taka:
    gośc ze mnie chce zrobić przestepcę gdyż zgłosił do prokuratury że nie
    powiadomiłem organów ścigania o popełnieniu przestepstwa ( ja nie stwierdziłem
    ze było włamanie). Prokurator odmówił wszczynania dochodzenia stwierdzając, że
    wg. niego nie ma w tym czynu przestepczego.
    Wtedy dopiero ja o tym sie dowiedziałem. Wkurzyłem się.
    Powiedziałem gościowi , że go nie lubię i jeżeli ktoś od niego z rodziny
    popełni przetępstwo to powiadomie organy ściagania. Powiedziałem to jemu w
    obecności jego żony. I teraz on z żoną mnie skarży do prokuratury, ze mu
    groziłem, że PONIESIE ZASŁUZONĄ KARĘ i że JA MU NIGDY NIE DARUJĘ i ŻE OBAWIA
    SIE O ŻYCIE I ZDROWIE SWOJEJ RODZINY co oczywiscie nie jest prawdą i na to nie
    ma swiadków gdyż bylismy we trójkę.
    Organy ścigania robią konfrontację: kobieta sie załamuje, trochę miesza w
    zeznaniach i potwiedza część moich słów a pozostałe są zmyslone przez nich
    wczesniej.
    Gość całkowicie trzyma się swojej kwestii, dodaje nowe nieprawdziwe fakty (nie
    pomyslał wcześniej nad kłamstwem i podaje fakty gubiac sie w datach o 3
    miesiace wiec można mu zarzucić że kłamie).
    I teraz tak: od postanowienia prokuratora sie odwołuje do sądu (sprawa za
    tydzień)
    ta druga sprawa: prokurator najprawdopodobniej też nie będzie wszczynał
    dochodzenia gdyż nawet to co niby powiedziałem nie jest wg. niego (prokuratora)
    groźba karalną, oczywiscie gosc znów sie pewnie odwoła.
    Aby sie odczepił chciałbym zaskarżyc go do sądu o bezpodstawne oskarżenie,
    zniesławienie lub szarganie mojej opinii gdyż wpływające co chwila pisma z
    organów scigania nie słuzą mojej opinii w pracy
    straty moralne , gdyz od jakiegoś czasu jestem kłębkiem nerwów
    no i zarządać pokrycia kosztów procesu a także aby mi sie zwróciło za adwokata
    i oczywiscie porady prawne

    czy mam szanse?

    arsene

  • 2. Data: 2003-09-10 10:20:23
    Temat: Re: czy moge gosciowi zrobić sprawę????????
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > straty moralne , gdyz od jakiegoś czasu jestem kłębkiem nerwów
    > no i zarządać pokrycia kosztów procesu a także aby mi sie zwróciło za

    Najgorzej jest gdy się spotka dwu pieniaczy

  • 3. Data: 2003-09-10 16:33:51
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał

    > no i zarządać pokrycia kosztów procesu a także aby mi sie zwróciło za
    adwokata
    > i oczywiscie porady prawne

    Mas adwokata? To jego zapytaj, tak będzie najlepiej. Poza tym i tak mu już
    zapłaciłeś...

  • 4. Data: 2003-09-10 17:38:12
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

    > Najgorzej jest gdy się spotka dwu pieniaczy

    Wydaje mi się że to jest włanie spam co napisałeś. Jak masz pisać byle co to po
    prostu nie pisz.

    A wracjąc do sprawy to zaczeła się tym, że nie zeznawałem po myśli goscia ( a
    zgodnie z prawdą, na dodatek byłem z druga obcą mi osobą, która zeznała tak jak
    ja) i dlatego gość ciąga mnie po prokuraturach ( i przy okazji jeszcze 2 osoby).
    Natomiast ta sprawa w sądzie to odwołanie gościa od decyzji prokuratora o
    niewszczynaniu postepowania ze wzgledu na to, że nie widział tam prokurator
    przestepstwa. I ja jeszcze nie mam adwokata, ponieważ nie postawiono mi jeszcze
    żadnego zarzutu a wystepuje cały czas jako świadek.
    Jeżeli chodzi o "Najgorzej jest gdy się spotka dwu pieniaczy" to z tym gościem
    rozmawiałem raz od momentu tego tzw. przestepstwa, którego najprawdopodobniej
    nie było i wtedy odobno mu groziłem.
    Podsumowując: gość sie szarpie z 6-ma osobami w 4 sprawach (w tym momencie), a
    organy scigania prowadzą w mojej sprawie postepowanie sprawdzające czyli nawet
    nie jestem podejrzany, oprócz mnie jest 2 przedstawicieli organów ścigania.