  • 1. Data: 2003-09-09 19:16:25
    Temat: Spłata długu przez żyranta
    Od: "greg" <b...@f...sos.com.pl>

    Witam!
    Razem z żoną opdżyrowaliśmy w banku znajomej kredyt na zakup mieszkania.
    Niestety:-(( znajoma przestała spłacać raty i bank informuje mnie o
    konieczności wywiązania się ze zobowiązań. Gdzie w necie znajdę porady lub
    info, nt jak zmusić znajomą do spłaty kredytu. Ostatnio dowiedziałem się, że
    szykuje się do wyjazdu za granicę, a wiecie co to oznacza. W jaki sposób
    uniemożliwić jej to, czy tylko poprzez wniesienie sprawy do sądu z powództwa
    cywilnego, a może sprawa karna o oszustwo.
    Z góry dzięki za szybką odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-09-10 08:35:39
    Temat: Re: Spłata długu przez żyranta
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "greg" <b...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konieczności wywiązania się ze zobowiązań. Gdzie w necie znajdę porady lub
    > info, nt jak zmusić znajomą do spłaty kredytu.

    Nie jest Pan w stanie ZMUSIC ja do splaty kredytu.
    A poniewaz poreczylPan za nia placic trzeba.

    Na Panskim miejscu zaplaciclbym COKOLWIEK NATYCHMIAST
    i natychmiast podjac kroki w celu odzyskania pieniedzy i przede wszystkim
    zabezpieczenia sie przed "pozbyciem sie" mieszkania przez dluznika.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-09-11 15:43:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Sep 2003, Boguslaw Szostak wrote:

> [...]
    >+ A poniewaz poreczylPan za nia placic trzeba.
    >+
    >+ Na Panskim miejscu zaplaciclbym COKOLWIEK NATYCHMIAST

    ...jasno się wyrażając - bynajmniej nie tyle w obawie
    przed bankiem, ale żeby mieć żelazny pretekst to
    rozpoczęcia kroków w "zabezpieczeniu majątku" ?

    pozdrowienia, Gotfryd