    From: "" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy moge gosciowi zrobić sprawę????????
    Date: 10 Sep 2003 19:38:12 +0200

    > Najgorzej jest gdy się spotka dwu pieniaczy

    Wydaje mi się że to jest włanie spam co napisałeś. Jak masz pisać byle co to po
    prostu nie pisz.

    A wracjąc do sprawy to zaczeła się tym, że nie zeznawałem po myśli goscia ( a
    zgodnie z prawdą, na dodatek byłem z druga obcą mi osobą, która zeznała tak jak
    ja) i dlatego gość ciąga mnie po prokuraturach ( i przy okazji jeszcze 2 osoby).
    Natomiast ta sprawa w sądzie to odwołanie gościa od decyzji prokuratora o
    niewszczynaniu postepowania ze wzgledu na to, że nie widział tam prokurator
    przestepstwa. I ja jeszcze nie mam adwokata, ponieważ nie postawiono mi jeszcze
    żadnego zarzutu a wystepuje cały czas jako świadek.
    Jeżeli chodzi o "Najgorzej jest gdy się spotka dwu pieniaczy" to z tym gościem
    rozmawiałem raz od momentu tego tzw. przestepstwa, którego najprawdopodobniej
    nie było i wtedy odobno mu groziłem.
    Podsumowując: gość sie szarpie z 6-ma osobami w 4 sprawach (w tym momencie), a
    organy scigania prowadzą w mojej sprawie postepowanie sprawdzające czyli nawet
    nie jestem podejrzany, oprócz mnie jest 2 przedstawicieli organów ścigania.