  • 1. Data: 2003-09-09 18:56:42
    Temat: moj bank zaplacil mandaty brata (dlugawe)
    Od: "Michal Matyjek" <m...@p...onet.pl>

    jakims cudem urzad skarbowy skojarzyl numer mojego konta z moim bratem
    (kiedys przelewal zwrot podatku na moje konto - po prostu napisal na
    marginesie PITa moj numer, w jego deklaracji NIP podany byl zupelnie inny).
    Od czasu zwrotu brat nalapal mandatow i US zarzadzil egzekucje - z mojego
    konta. Temu jeszcze bym sie nie dziwil gdyby nie to, ze bank nie zauwazyl
    roznicy imienia, PESEL i NIP, i egzekucji dokonal. Zaraz po zauwazeniu tego
    faktu zlozylem w banku reklamacje - ponad trzy tygodnie temu.
    Moje pytania - czy bank moze odwlekac rozpatrzenie reklamacji (jednostronna
    decyzja banku o przedluzonym trybie rozpatrywania reklamacji), czy wogole
    bank moze tlumaczyc sie powolnym dzialaniem US w mojej sprawie - jezeli tak
    to ile czasu ma US na rozpatrzenie reklamacji?
    Dziekuje za ewentualna pomoc
    Michal

  • 2. Data: 2003-09-09 20:13:32
    Temat: Re: moj bank zaplacil mandaty brata (dlugawe)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Bank może to przeciągać zasadniczo do chwili, gdy się wk... i podasz ich do
    sądu. Sprawę prawie na pewno wygrasz, jeśli nie ma jakiś kruczków, o których
    nie napisałeś. No i należą Ci się odsetki ustawowe za okres od chwili
    bezpodstawnego pobrania należności do chwili zwrotu.

  • 3. Data: 2003-09-10 01:49:06
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    A ja dodam, że wskazane jest pisemne zażądanie od banku zwrotu pobranych
    kwot z odsetkami.
    Pozdr

  • 4. Data: 2003-09-10 07:28:19
    Od: "Deuter" <d...@o...pl>

    "Michal Matyjek" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    Podaj ten bank publice. Wiele widziałem ale takiego bezprawia jeszcze nie.

  • 5. Data: 2003-09-10 12:31:57
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Deuter wrote:
    > "Michal Matyjek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Podaj ten bank publice. Wiele widziałem ale takiego bezprawia jeszcze
    > nie. Pozdrawiam

    Ale tak naprawde, jezeli ustawowe odsetki w tej sytuacji sa niepodwazalne,
    to jest to doskonala lokata ;)

    Marek

  • 6. Data: 2003-09-10 16:53:33
    Od: "Deuter" <d...@o...pl>

    "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> wrote in message

    > Ale tak naprawde, jezeli ustawowe odsetki w tej sytuacji sa niepodwazalne,
    > to jest to doskonala lokata ;)

    :) Fakt

  • 7. Data: 2003-09-10 20:20:04
    Od: "Michal Matyjek" <m...@p...onet.pl>

    dzisiaj dostalem wreszcie list, ze rzeczywiscie cos im sie poje...mylilo i
    wniesli do US o zwrot przelanej sumy...
    tak btw to jest to bank Millenium i moja sprawa nie jest pierwsza o ktorej
    wiem, wykazujaca nierzetelnosc tego banku (w sumie duzo lepiej trzymac
    pieniadze w skarpecie - nikt sie do nich nie dobierze a w dodatku nie
    placisz za utrzymanie konta ;))