    From: "" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy moge gosciowi zrobić sprawę????????
    Date: 9 Sep 2003 21:38:08 +0200

    Witam
    jak w temacie.

    A sprawa jest taka:
    gośc ze mnie chce zrobić przestepcę gdyż zgłosił do prokuratury że nie
    powiadomiłem organów ścigania o popełnieniu przestepstwa ( ja nie stwierdziłem
    ze było włamanie). Prokurator odmówił wszczynania dochodzenia stwierdzając, że
    wg. niego nie ma w tym czynu przestepczego.
    Wtedy dopiero ja o tym sie dowiedziałem. Wkurzyłem się.
    Powiedziałem gościowi , że go nie lubię i jeżeli ktoś od niego z rodziny
    popełni przetępstwo to powiadomie organy ściagania. Powiedziałem to jemu w
    obecności jego żony. I teraz on z żoną mnie skarży do prokuratury, ze mu
    groziłem, że PONIESIE ZASŁUZONĄ KARĘ i że JA MU NIGDY NIE DARUJĘ i ŻE OBAWIA
    SIE O ŻYCIE I ZDROWIE SWOJEJ RODZINY co oczywiscie nie jest prawdą i na to nie
    ma swiadków gdyż bylismy we trójkę.
    Organy ścigania robią konfrontację: kobieta sie załamuje, trochę miesza w
    zeznaniach i potwiedza część moich słów a pozostałe są zmyslone przez nich
    wczesniej.
    Gość całkowicie trzyma się swojej kwestii, dodaje nowe nieprawdziwe fakty (nie
    pomyslał wcześniej nad kłamstwem i podaje fakty gubiac sie w datach o 3
    miesiace wiec można mu zarzucić że kłamie).
    I teraz tak: od postanowienia prokuratora sie odwołuje do sądu (sprawa za
    tydzień)
    ta druga sprawa: prokurator najprawdopodobniej też nie będzie wszczynał
    dochodzenia gdyż nawet to co niby powiedziałem nie jest wg. niego (prokuratora)
    groźba karalną, oczywiscie gosc znów sie pewnie odwoła.
    Aby sie odczepił chciałbym zaskarżyc go do sądu o bezpodstawne oskarżenie,
    zniesławienie lub szarganie mojej opinii gdyż wpływające co chwila pisma z
    organów scigania nie słuzą mojej opinii w pracy
    straty moralne , gdyz od jakiegoś czasu jestem kłębkiem nerwów
    no i zarządać pokrycia kosztów procesu a także aby mi sie zwróciło za adwokata
    i oczywiscie porady prawne

    czy mam szanse?

    arsene