  • 11. Data: 2010-05-28 16:01:06
    Temat: Re: chcę otworzyć trumnę
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On May 28, 4:10 pm, "Papa5merf" <t...@l...la> wrote:
    > TW "Przemysław Bernat" donosi:

    > macie w tym UB pełne ręce roboty z tą Koliną, tyle śledzenia, notatki
    > służbowe, szkoda tylko że pracują u was same głąby nie mające pojęcia o tym
    > że IP można zmieniać, oraz można się pod niego podszyc:O)

    PDG ekipa robi nocne manewry

  • 12. Data: 2010-05-28 16:52:16
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    Órzytkownik "Animka" napisał:

    > =-9999 From "P...@z...hujami.za.lasami"
    > =-9999 From "S...@z...sa"
    > =-9999 From "S...@w...pl"
    > =-9999 From "5...@w...pl"
    > =-9999 From "5...@o...eu"
    > =-9999 From "5...@n...eu"
    > =-9999 From "P...@w...pl"
    > =-9999 From "P...@o...eu"
    > =-9999 From "P...@p...pl"
    > =-9999 From "t...@l...la"
    >
    >Kiedy byczkotrollu przestaniesz adresy sobie podmieniać i przestaniesz
    >wyłazić z KF-a? animka

    no proszę, animka to bardzo sumienny UBk, niestety strasznie nierozgarnięty,
    nie wie że my tu smerfy żadnych meili nie mamy, hahaha:O)

  • 13. Data: 2010-05-28 17:49:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Bernat wrote:

    > LOL ortografia Koliny jest jak odcisk palca. Bez zaglądania w nagłówki od
    > razu można poznać autora.

    Zeby tak jesazcze jakis czytnik newsow potrafil po ortografii filtrowac,
    to byloby super.

  • 14. Data: 2010-05-29 07:17:47
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > a kto ci broni oglądania zwłok twojego własnego bliskiego?:O)

    wież, tak na czuja mylem że w takim przypadku są jakieś przepisy coi
    najmniej sanitalitarne

    jk

  • 15. Data: 2010-05-31 06:42:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PrzemysławBernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > LOL ortografia Koliny jest jak odcisk palca. Bez zaglądania w nagłówki od
    > razu można poznać autora.

    dokladnie, nawet nie trzeba po naglowkach kopac :)

  • 16. Data: 2010-05-31 10:08:47
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-28 17:10, Papa5merf pisze:

    > a kto ci broni oglądania zwłok twojego własnego bliskiego?:O)

    Metalowe wkłady trumien mają "okienko". Samego wkładu nie można
    rozlutowywać.