  • 1. Data: 2010-05-28 07:44:58
    Temat: Zamontowana instalacja inna niż uzgodniona
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Witam,
    Zakładałem ostatnio instalację LPG w aucie. Szczegóły uzgadniałem z
    zakładem mailowo, termin telefonicznie. Auto odebrałem, jakoś nie
    wgłębiając się w szczegóły, ale okazało się, że założono mi instalację
    inną niż uzgadniana. Odebrałem auto (wczoraj), ale zaczęło mnie to
    męczyć. Sprawdziłem w samochodzie, ta założona instalacja jest z 2007
    r., aktualnie montuje się wersje nowsze, które bazują na tamtej, są
    zmodyfikowaną wersję tamtej.
    Mam korespondencję mailową z zakładem. Czy coś mogę, teraz po odebraniu
    auta z zakładu, zrobić? Skoro starsza, prawdopodobnie ta moja instalacja
    jest też tańsza niż ta ustalona, nowsza.
    Ta nowsza i ta starsza mają 2-letnią gwarancję, tu się nic nie zmienia.
    Czy i jakie kroki podjąć?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-05-28 08:06:00
    Temat: Re: Zamontowana instalacja inna niż uzgodniona
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest też tańsza niż ta ustalona, nowsza.
    > Ta nowsza i ta starsza mają 2-letnią gwarancję, tu się nic nie zmienia.

    LEPSZE jest wrogiem DOBREGO ...

    Tomy M.

  • 3. Data: 2010-05-28 08:17:14
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 28 Maj, 09:44, "G.K." <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    > jest też tańsza niż ta ustalona, nowsza.
    > Ta nowsza i ta starsza mają 2-letnią gwarancję, tu się nic nie zmienia.

    Niezgodność towaru z umową?

  • 4. Data: 2010-05-28 09:43:59
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    gr pisze:

    > Niezgodność towaru z umową?

    Ale z jaką umową? Czy uzgodnienia mailowe można uznać za umowę?

  • 5. Data: 2010-05-28 09:50:38
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 28 Maj, 11:43, "G.K." <g...@g...pl> wrote:

    > Ale z jaką umową? Czy uzgodnienia mailowe można uznać za umowę?

    A czemu nie? Nawet dla ciebie lepiej niż ustnie bo jest jakiś ślad
    waszych ustaleń.

  • 6. Data: 2010-05-28 14:07:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    G.K. wrote:
> [...]
    > jest też tańsza niż ta ustalona, nowsza.
    > Ta nowsza i ta starsza mają 2-letnią gwarancję, tu się nic nie zmienia.

    I różni się tylko rokiem?
    Działa? Jeździ?
    To nie ruszaj.

  • 7. Data: 2010-05-28 14:23:26
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    witek pisze:
    > I różni się tylko rokiem?
    > Działa? Jeździ?
    > To nie ruszaj.

    Jutro jadę na powtórną regulację, auto nie jeździ prawidłowo. Zaczęły
    się kłopoty z pracą silnika na benzynie jakich wcześniej nie było.
    Nie wiem czego to wina, jak jeździłem tylko na benzynie nie było takich
    problemów.

  • 8. Data: 2010-05-28 16:02:54
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On May 28, 3:23 pm, "G.K." <g...@g...pl> wrote:

> [...]
    > się kłopoty z pracą silnika na benzynie jakich wcześniej nie było.
    > Nie wiem czego to wina, jak jeździłem tylko na benzynie nie było takich

    wina Twoja ze wpierdalasz jakis gaz zamiast kulturalnie pompowac
    benzyne.