  • 1. Data: 2010-05-28 08:50:56
    Temat: chcę otworzyć trumnę
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie: z. Mój bliski zginoł w katastrofie lotniczej. Dostałem
    szczontki w zaspawawnej trumnie.
    Czy mogę się uprzeć i żądać jej otworzenia ? Oczywiście interesujemnie
    asdpekt prawny, pozostałe pomijam.

    jk

  • 2. Data: 2010-05-28 09:05:44
    Temat: Re: chcę otworzyć trumnę
    Od: PaPi <...@...3>

    > Mam takie pytanie: z. Mój bliski zginoł w katastrofie lotniczej.
    > Dostałem szczontki w zaspawawnej trumnie.

    Po ortografii - wyborca PiS ?

  • 3. Data: 2010-05-28 09:32:37
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 28 May 2010 11:05:44 +0200, PaPi napisał(a):

    > Po ortografii - wyborca PiS ?

    Nie, troll Kolina. Nicki zmienia jak rękawiczki, ale ma stały IP i
    rzucająca się w oczy ortografię. Aktywny zwykle na pl.rec.lotnictwo, ale
    jak widać rozpełza się dalej.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2010-05-28 10:38:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PrzemysławBernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Nie, troll Kolina. Nicki zmienia jak rękawiczki, ale ma stały IP i
    > rzucająca się w oczy ortografię. Aktywny zwykle na pl.rec.lotnictwo, ale
    > jak widać rozpełza się dalej.

    zaczal/zacszela bo problemy z okresleniem plci ma, od warszawskiej grupy,
    ale pelza juz wszedzie, ostatnio widzialem toto na preclu

  • 5. Data: 2010-05-28 12:25:04
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    troll z mojego kfa

  • 6. Data: 2010-05-28 12:35:45
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-28 10:50, Adam pisze:
> [...]
    > Dostałem szczontki w zaspawawnej trumnie.
    > Czy mogę się uprzeć i żądać jej otworzenia ? Oczywiście interesujemnie

    Jeśli nic się nie zmieniło to musisz mieć zgodę starosty który wyraził
    zgodę na przywiezienie zwłok.

    Zakład pogrzebowy sam w sobie nie może otworzyć trumny (nawet na wyraźną
    prośbę rodziny)

    PS. Info mam z przed 3-4 lat. Mogło się coś zmienić w tej kwestii.

  • 7. Data: 2010-05-28 15:10:25
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    TW "Przemysław Bernat" donosi:

    > Nie, troll Kolina. Nicki zmienia jak rękawiczki, ale ma stały IP i
    > rzucająca się w oczy ortografię. Aktywny zwykle na pl.rec.lotnictwo, ale
    > jak widać rozpełza się dalej.

    macie w tym UB pełne ręce roboty z tą Koliną, tyle śledzenia, notatki
    służbowe, szkoda tylko że pracują u was same głąby nie mające pojęcia o tym
    że IP można zmieniać, oraz można się pod niego podszyc:O)

  • 8. Data: 2010-05-28 15:10:27
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    Órzytkownik "Adam" napisał:
    > Mam takie pytanie: z. Mój bliski zginoł w katastrofie lotniczej. Dostałem
    > szczontki w zaspawawnej trumnie.
    > Czy mogę się uprzeć i żądać jej otworzenia ? Oczywiście interesujemnie
    > asdpekt prawny, pozostałe pomijam.

    a kto ci broni oglądania zwłok twojego własnego bliskiego?:O)
    ja bym sie zastanawiał co zrobić gdy po otwarciu trumny okaże się że tnie ma
    tam żadnych zwłok, albo zwłoki nie są zwłokami twojego bliskiego?:O)

  • 9. Data: 2010-05-28 15:15:04
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-28 17:10, Papa5merf pisze:
> [...]
    > służbowe, szkoda tylko że pracują u was same głąby nie mające pojęcia o tym
    > że IP można zmieniać, oraz można się pod niego podszyc:O)

    =-9999 From "P...@z...hujami.za.lasami"
    =-9999 From "S...@z...sa"
    =-9999 From "S...@w...pl"
    =-9999 From "5...@w...pl"
    =-9999 From "5...@o...eu"
    =-9999 From "5...@n...eu"
    =-9999 From "P...@w...pl"
    =-9999 From "P...@o...eu"
    =-9999 From "P...@p...pl"
    =-9999 From "t...@l...la"

    Kiedy byczkotrollu przestaniesz adresy sobie podmieniać i przestaniesz
    wyłazić z KF-a?

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-05-28 15:41:37
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 28 May 2010 17:10:25 +0200, Papa5merf napisał(a):

    > macie w tym UB pełne ręce roboty z tą Koliną, tyle śledzenia, notatki
    > służbowe, szkoda tylko że pracują u was same głąby nie mające pojęcia o tym
    > że IP można zmieniać, oraz można się pod niego podszyc:O)

    LOL ortografia Koliny jest jak odcisk palca. Bez zaglądania w nagłówki od
    razu można poznać autora.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek