  • 1. Data: 2007-08-27 10:24:12
    Temat: centertel -orange
    Od: "Paweł K" <k...@...apa.com.pl>

    Witam,
    czy umowa zawarta 5 lat temu z pkt centertel ma moc prawna obecnie w orange
    Chodzi mi o sytuacje czy orange ma prawo sciagac naleznosci od klientow
    ktore nie zostaly uregulowane wzgledem idei.
    Slyszalem ze mimo przejecia idei przez oreng ta druga nie ma do tego prawa.

    Sąd Rejonowy dla m.st. W-wy
    XIII Wydział Gospodarczy KRS
    KRS 0000252583
    NIP 113-25-99-879
    Kapitał zakładowy: 50.000 zł
    -------------

  • 2. Data: 2007-08-27 10:41:50
    Temat: Re: centertel -orange
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Paweł K porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy umowa zawarta 5 lat temu z pkt centertel ma moc prawna obecnie w orange

    Jak juz taki dociekliwy jestes - nie bylo pkt, jest ptk

    > Chodzi mi o sytuacje czy orange ma prawo sciagac naleznosci od klientow
    > ktore nie zostaly uregulowane wzgledem idei.

    Tak
    > Slyszalem ze mimo przejecia idei przez oreng ta druga nie ma do tego prawa.

    nie oreng a orange
    zle slyszales - nie zmienila sie firma z ktora podpisales umowe. firma
    nie zmienila nazwy - caly czas nazywa sie ptk centertel.

    A to po cholere?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-08-27 10:59:12
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Paweł K" <k...@...apa.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klientow ktore nie zostaly uregulowane wzgledem idei.
    > Slyszalem ze mimo przejecia idei przez oreng ta druga nie ma do tego

    Dlaczego nie?
    Zmienił się znak handlowy, ale firma z którą podpisało się umowę jest cały
    czas ta sama?

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2007-08-27 11:35:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł K wrote:
> [...]
    > ktore nie zostaly uregulowane wzgledem idei.
    > Slyszalem ze mimo przejecia idei przez oreng ta druga nie ma do tego prawa.

    Inny znak firmowy, ale firma ta sama.

    Pytanie tylko, jak stara należność - bo jak te 5 lat, to przedawniona.

  • 5. Data: 2007-08-27 12:36:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł K wrote:
    > Witam,
    > czy umowa zawarta 5 lat temu z pkt centertel ma moc prawna obecnie w orange

    pomieszanie z poplątniem. Nie mieszaj marki z firmą.
    Dalej masz umowę z centertelem i nic sie w tym zakresie nie zmieniło.

  • 6. Data: 2007-08-27 12:40:49
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> naskrobał/a w

    > pomieszanie z poplątniem. Nie mieszaj marki z firmą.

    Przecież to jedno i to samo.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 7. Data: 2007-08-27 20:54:02
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    witek pisze:

    > Dalej masz umowę z centertelem i nic sie w tym zakresie nie zmieniło.

    Dokładniej to z PTK Centertel Sp. z o.o., bo sam "Centertel" to też
    marka... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio