  • 41. Data: 2022-01-07 15:49:32
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność [Walka cenzurą z schizofrenią bezobjawową trwa?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Może dam radę zrozumieć, gdy uda ci się napisać coś w języku polskim?
    > Spróbuj kiedyś, będzie okazja sprawdzić.

    To może odpowiem w twojej wersji języka polskiego: Polska język trudna język.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Twoja fiksacja na punkcie zdrowia (psychicznego) trwa? Jak rozumiem nie
    bez (solidnego) powodu?

    --
    A. Filip

  • 42. Data: 2022-01-07 15:58:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 15:49, A. Filip pisze:

    > Twoja fiksacja na punkcie zdrowia (psychicznego) trwa? Jak rozumiem nie
    > bez (solidnego) powodu?

    Dobrze rozumiesz, ale chyba masz krótką pamięć, bo tłumaczyłem ci to już
    wielokrotnie, więc specjalnie dla ciebie przypomnę.
    Zależy mi na zdrowiu psychicznym ludzi dla mojego własnego
    bezpieczeństwa. I bezpieczeństwa moich bliskich i przyjaciół.
    Czy to jest dla ciebie wystarczająco solidna podstawa?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 43. Data: 2022-01-07 16:18:19
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-07-stycznia-2022 o 11:21, Kviat pisze:
    > Nie. Nie na takiej samej zasadzie.
    > Czyli nadal nie rozumiesz.

    Bo twoja jest bardziej twojsza? ;-)

  • 44. Data: 2022-01-07 16:18:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-07-stycznia-2022 o 11:21, Kviat pisze:
    > Podasz przykład?
    > Jakiś link do takiego propagowania?

    Podaj przykład naruszeń przez Konfederację

  • 45. Data: 2022-01-07 16:20:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-07-stycznia-2022 o 11:21, Kviat pisze:
    > Nie każde "zdanie innych" zasługuje na szacunek.
    > To po pierwsze - już ci to kiedyś tłumaczyłem i podawałem przykłady,
    > które na szacunek nie zasługują.

    Uaktualnij.
    Konfederacja jakoś cięnegatywnie wyróżnia na tle innych partii?

    Konkrety

  • 46. Data: 2022-01-07 16:21:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-07-stycznia-2022 o 11:21, Kviat pisze:
    > Po drugie, nie za brak szacunku do "zdania innych" konfederaści zostali
    > zbanowani.

    A wiesz za co? To napisz wyjaśnienia do Konfederacji bo chłopaki nie
    dostali.

  • 47. Data: 2022-01-07 16:26:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Sugerujesz krytykowanie "pośredniego przymusu szczepień na covid" kiedy
    te szczepienia nie są przymusowe to coś złego i niezgodnego z prawem?

    Bo gdyby taki OBOWIĄZEK istniał to można by to nazwać podżeganiem do
    złamania prawa choć w demokracji itnieje też sprzeciw obywatelski.

    Nie wiem co bierzesz ale bierz POŁOWĘ ;_)

  • 48. Data: 2022-01-07 16:34:33
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-05-stycznia-2022 o 23:56, Kviat pisze:
    > Kłamstwa nie są informacją, a ich rozpowszechnianie powinno być karalne.

    Pod warunkiem że to SĄ kłamstwa.

    Odnoszę wrażenie że lewicowe elyty nei potrafią przeczytać/wysłuchać
    trzech zdań ze zrozumieniem
    Sprzeciw wobec segregacji i przymuszaniu do nieobowiązkowegop
    szczepienia to nie SPRZECIW WOBEC SZCZEPIEŃ

    A upowszechnianie prawdziwych danych niezgodnych z mejstrimową narracją
    i to wprowadzanie w błąd i kłamstwo tylko pielęgnowanie Twojego prawa do
    wiedzy.

    Chcesz żeby zamknęli TVN?

    Ten przekaz zrozumiesz ale posłuchać Bosaka przez 5 minut już nie potrafisz?

  • 49. Data: 2022-01-07 16:44:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-06-stycznia-2022 o 13:08, Kviat pisze:
    > Jest sporem na argumenty, a nie pierdoleniem bzdur wyssanych z brudnego
    > palucha o chipach w szczepionkach.

    Właśnie dowiodłeś że przez tą cała pandemię nie słuchałeś żadnej
    wypowiedzi posła Konfederacji.

    Posługujesz się medialnymi memami.

    Konfederacja od początku mówiła że lokdałny nie działają, że segragacja
    nie działa że ludzie umierają bo nie mają dostępu do szpitali.

    Najnowsze dane wskazują SPADEK OSOBODNIÓWEK w szpitalach.

    konfederacja konsekwentnie krytykuje sposób walki z pandemią który
    powoduje jeszcze gorsze spustoszenia niż sam wirus.

    W Polsce jest o połowę mniej presolnelu medycznego niż średnia unijna

    W Polsce łóżko covidowe jest 3 x droższe niż zwykłe...

    Nie powinieneś mieć prawa wyborczego bo nie znasz programów partii na
    które głosujesz.

    Chyba ze podasz. Chciałbym się pozytywnie zdziwić ;-)

  • 50. Data: 2022-01-07 16:46:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-06-stycznia-2022 o 14:37, Uncle Pete pisze:
    > Ponadto zapisy Konstytucji dotyczą zobowiązań państwa co do ochrony
    > swobód obywatelskich, a nie zobowiązań podmiotów prywatnych. Narzucanie
    > podmiotom prywatnym obowiązku umożliwienia głoszenia poglądów z którymi
    > się nie zgadzają stanowiłoby naruszenie wolności tych podmiotów. Są z
    > tego pewne określone prawem wyjątki, ale to są tylko wyjątki.

    jak to się ma do tej całej narracji która WYŁA w mediach w sprawie
    właśnie DRUKARZA?

    Jak to się ma do walki z monopolami? ustawodawstwo UE?

    Jak monopol mówi po naszemu to jest dobry a jakby był prawicowy to byśmy
    mu przypierdolili ;-)