  • 31. Data: 2022-01-07 12:36:05
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.01.2022 o 11:45, Kviat pisze:

    > To nie do końca tak.
    > Ten problem (fake newsów itp.) został dogłębnie zbadany w USA po atakach
    > na Kapitol.
    > Przez różne organizacje, od społecznych, poprzez prace naukowe na
    > uczelniach, aż do analityków służb państwowych (FBI itd.)
    > Okazało się, że głoszenie bzdur i kłamstw ma konkretne skutki. Nie tylko
    > takie, że "teraz dopiero się o nich mówi". Te raporty były przedstawiane
    > m.in. kongresie.

    Częściowo masz rację. Natomiast problem polega na tym, że nie bardzo
    jest sposób jak to rozwiązać - urząd kontroli prasy i widowisk? Tak
    między nami mówiąc wygląda to po prostu na koniec "naszej" cywilizacji.
    W ramach bloku "demokratycznego" wygrywa idiokracja, a na końcu
    wpierdolą nas chińczyki:(

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2022-01-07 12:51:56
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > Ten problem (fake newsów itp.) został dogłębnie zbadany w USA po atakach
    > na Kapitol.

    O tym mówisz?
    https://m.demotywatory.pl/5047636

  • 33. Data: 2022-01-07 13:09:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    alojzy nieborak <a...@g...com> pisze:

    > O tym mówisz?
    > https://m.demotywatory.pl/5047636

    No przecież w każdym kraju "zachodkowi nieprzyjaznym" deklaracja
    prezydenta USA o sfałszowaniu wyborów byłaby rozstrzygającym dowodem na
    sfałszowanie wyborów a prezydent USA by stanowczo potępił brutalny atak
    na pokojowych demonstrantów protestujących przeciw fałszowaniu wyborów,
    nieprawdaż? :-)

    To że USA/FB taniej/prościej wychodzi wycenzurować zamiast przekonać
    bardzo wiele mówi o USA i FB. A o przekonującym opierdalaniu ChRL,
    Rosji, ... za cenzurę internetu też wspomnę. FB *pośrednio* wychodzi na
    wielkiego przyjaciela Wielkiego Chińskiego Firewall IMHO,

    Obecne interpretacje kogo ogranicza poprawka o wolności słowa w USA są z
    czasów gdy w praktyce tylko rządy federalny lub stanowe mogły się
    skutecznie na tą wolność zamachnąć. IMHO FB z palcem w dupie *też*
    przekracza ten próg. Mam im życzyć szybkiego katastrofalnego spadku
    udziału w rynku zamiast "doregulowania"? Dla mnie może być.

    --
    A. Filip

  • 34. Data: 2022-01-07 13:27:09
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    A. Filip napisał(a):

> [...]
    > sfałszowanie wyborów a prezydent USA by stanowczo potępił brutalny atak
    > na pokojowych demonstrantów protestujących przeciw fałszowaniu wyborów,

    Co ciekawe są "mocniejsze" nagrania na tłiterze jak to policaje/ochrona otwierają
    barierki
    przed tzw. "protestującymi" i zapraszają ich do zwiedzania kapitolu:)

    Nu ale Kviat mógłby załapać głębokiego dysonansa oglądając takie filmy:)

  • 35. Data: 2022-01-07 14:22:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 12:36, Shrek pisze:

    > Częściowo masz rację. Natomiast problem polega na tym, że nie bardzo
    > jest sposób jak to rozwiązać - urząd kontroli prasy i widowisk?

    To prawda.
    Ale wiadomo też, że pozwolenie na szerzenie bez ograniczeń fake newsów
    tego problemu też nie rozwiązuje, a wręcz przeciwnie.

    Do pewnego czasu tak właśnie myślano jak napisał Marcin: "niech sobie
    głoszą". Przecież nikt normalny w to nie uwierzy, a margines szurów jest
    nieliczny, niszowy i niegroźny.

    Już kiedyś o tym wspominałem:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pizzagate
    To jeden z pierwszych większych incydentów, który zaczął zwracać uwagę
    służb na istnienie problemu. A raczej ich zmusił żeby zaczęli coś z tym
    robić i zaczęli traktować to poważnie.

    Kilka dużych szurskich witryn, o zasięgu międzynarodowym, udało się
    zamknąć. Okazało się, że "przypadkiem" finansowane były głównie przez
    skrajnie prawicowe organizacje i ich polityków, a ludzie, którzy
    administrowali tymi witrynami i tworzyli te śmieci na zlecenie za
    pieniądze mieli sporo za uszami, np. zaczynali od portali w branży porno
    łamiących prawo itp. (albo nadal się tym zajmowali). Częściowo dzięki
    temu udało się to polikwidować pomimo tego, że serwery były
    zlokalizowane w krajach, gdzie prawo w tym zakresie było jeszcze
    bardziej liberalne.

    I w końcu duże portale też zaczęły reagować. Fakt, że sporo za późno i
    mleko się rozlało, ale dobrze, że w ogóle. Testowane są algorytmy
    sztucznej inteligencji do wyłapywania tych śmieci - przy takich skalach
    żaden człowiek tego nie ogarnie - działa to lepiej albo gorzej i daje
    pretekst szurom do płaczu "a tamtych szurów nie zablokowaliście, to
    dlaczego akurat nas?" - ale zawsze to o jednego szura mniej.
    Z czasem będą wyniki co działa lepiej, a co gorzej. Nie od razu Rzym
    zbudowano.

    Ci, którzy nad tym pracują, nie są debilami i doskonale wiedzą, że
    wprowadzenie np. prawa, że portal ponosi odpowiedzialność za te treści,
    więc niech ten portal się martwi i pilnuje, problemu nie rozwiąże.

    > Tak między nami mówiąc wygląda to po prostu na koniec "naszej" cywilizacji.
    > W ramach bloku "demokratycznego" wygrywa idiokracja, a na końcu
    > wpierdolą nas chińczyki:(

    Ja nie mam tyle odwagi żeby spekulować jak to się skończy ;)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 36. Data: 2022-01-07 14:49:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rok temu na Kapitolu wszystko runęło.

    -----

  • 37. Data: 2022-01-07 14:57:38
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 13:09, A. Filip pisze:

    > To że USA/FB taniej/prościej wychodzi wycenzurować zamiast przekonać
    > bardzo wiele mówi o USA i FB.

    Bredzisz, bo nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Jest spora grupa ludzi, których nie da się przekonać, że czarne jest
    czarne, a białe jest białe.

    Gość twierdzi dowolną bzdurę, np. że przegrał wybory, bo były
    sfałszowane. Nie ma na to żadnych dowodów, tylko tak twierdzi. Wolno mu.
    To twierdzenie sprawdzają wszyscy święci przez wiele tygodni i miesięcy
    (za pieniądze podatników...). Służby rządowe, władza sądownicza,
    organizacje pozarządowe, dziennikarze śledczy, zagraniczni akredytowani
    obserwatorzy i pierdylion innych ludzi. I nikt nie może się doszukać
    fałszerstwa.
    Mimo tego, po roku od wyborów, gość znowu wychodzi na mównicę i twierdzi
    (nie posiadając nawet zapachu dowodu na swoje twierdzenie), że wybory
    były sfałszowane. I część ludzi nadal jest o tym przekonana - tylko
    dlatego, bo nie mogą się pogodzić z porażką swojego idola, a cała reszta
    świata bierze udział w spisku - i są gotowi przemocą egzekwować swoje
    "racje".

    Masz jakiś pomysł na to, jakąkolwiek konstruktywną propozycję, żeby
    przekonać ich, że czarne jest czarne?
    Tolerować przemoc tych ludzi? Przecież walczą o swoje racje...
    Zapobiegać przemocy? Jak?
    Czekać aż popełnią przestępstwo (np. kogoś zabiją, coś podpalą) i
    dopiero wtedy reagować?

    Ty nadal nie rozumiesz, że blokowanie kont takich ludzi w dużych mediach
    społecznościowych nie ma nic wspólnego z cenzurą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 38. Data: 2022-01-07 15:03:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 13:27, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    > przed tzw. "protestującymi" i zapraszają ich do zwiedzania kapitolu:)
    >
    > Nu ale Kviat mógłby załapać głębokiego dysonansa oglądając takie filmy:)

    Dziecko drogie... czego znowu nie rozumiesz?
    Twierdzisz, że jak jakiś krawężnik wpuszcza "protestujących" do
    kapitolu, to jest to dowód na to, że wybory były sfałszowane?
    Nie przychodzi ci po prostu przez myśl, że ten krawężnik zwyczajnie
    sympatyzuje z tym przegranym?

    Mało to u nas milicjantów, którzy z ochotą, radością i z własnej
    nieprzymuszonej woli pałują pokojowo protestujących ludzi? I czego to
    dowodzi? Że pokojowy protest jest nielegalny, czy może tego, że
    milicjantowi pomieszało się w głowie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 39. Data: 2022-01-07 15:28:17
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność [Walka cenzurą z schizofrenią bezobjawową trwa?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Bredzisz, bo nie masz pojęcia o czym piszesz.
    >
    > Jest spora grupa ludzi, których nie da się przekonać, że czarne jest
    > czarne, a białe jest białe.
    > [...]

    A ty pierdoło nie rozumiesz że co się nie zrobi to tacy będą a liczy się
    żeby ich i tych na których wpłyną było (bardzo) mało bez wprowadzania
    cenzury czyli ulubionego narzędzia tanich totalitarnych partaczy?
    Dla kluczowych kwestii takich jak to czy wybory zostały sfałszowane w
    prawdziwej wyborokracji wystarczy trzymać procent "niewierzących" na
    poziomie góra pojedynczych promili. Dla mniej kluczowych spraw wystarczą
    góra pojedyncze procenty.
    W USA jak raz wiarygodność wyborów (prezydenta) została szerzej+
    podważona to "reperkusje" na 80% będą przez dziesięciolecia a
    cenzurowanie tylko je wzmocni/wydłuży *na długą metę*.
    Chcą usańce sami pod sobą dołek kopać? Mi niespecjalnie przeszkadza.

    W PRL była cenzura i (prawie) wszyscy byli za PZPR w ocenzurowanych mediach!
    Gdzie jest teraz PRL i PZPR? Czy PRL padło przez niedostatek cenzury? ;-)

    --
    A. Filip

  • 40. Data: 2022-01-07 15:40:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 15:28, A. Filip pisze:

    > A ty pierdoło nie rozumiesz

    Może dam radę zrozumieć, gdy uda ci się napisać coś w języku polskim?
    Spróbuj kiedyś, będzie okazja sprawdzić.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr