  • 251. Data: 2022-01-14 02:01:29
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > jakiś manifest dotyczący jego religii przybił:P Tylko dlatego, że
    > podajesz twarde dane. BTW - są gdzieś ładnie opracowane dane jaka jest
    > skuteczność przeciw zakażeniom obecnie (poza takimi "przeciekami" jak
    > odejmowwanie tygodniowych raportów MZ, gdzie okazuje się że zkażonych
    > zaszczepionych jest porównywalnie z poziomem wyszczepienia a bywa
    > więcej? Bo o ile wcześniej się sicigali czy jest 95% (moderna) czy 96%
    > (pfizer) i nabijali się z ułomnej astry co miała 76%, to teraz nagle
    > mądre głowy mówią, że przecież nigdy szczepioenia nie miały zapobiegać

    Właśnie to też mnie wkurwia, o czym już w innym poście się rozpisałem.
    Tu nie ma o czym dyskutować bo to tylko powiększa spiskowość teorii
    szurów. Przyjumując w dobrej wierze, że to nie manipulacja, wypadałoby
    wyjaśnić klarownie, np. że nikt się nie spodziewał, że to tak będzie
    wyglądał, bo np. z dotychczasowych doświadczeń wynikało co innego. Ale
    nie, nawet teraz idzie się w zaparte, że to przecież o co innego chodziło
    od poczatku. Nosz... Tak dali wody na młyn, że głowa boli.

    Inna sprawa, że jakby od samego początku uczciwie tłumaczyli to pewnie
    do wielu by nie dotrało. Ale czy byłoby gorzej? Nie sądze prawdę mówiąc.
    A byłoby zgodnie z prawdą i nikt by sobie nimi teraz gęby nie wycierał.

    --
    Marcin

  • 252. Data: 2022-01-14 02:06:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-13, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > ">> A wystarczyło od początku powiedzieć, że nie wiemy na ile chroni przed
    >
    > Nie istnieją takie szczepionki.
    > I nigdy nie istniały.

    Czy aby na pewno nie ma żadnej szansy, że jakieś przeciwciało nie znajdzie
    się w płynach ustrojowych typu pot, śluz, ślina? :)

    --
    Marcin

  • 253. Data: 2022-01-14 02:16:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-13, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > tak samo jak po szczepionkach stracili nogę, albo życie, zamienisz się z
    > nimi? Taki sam sposób argumentacji.

    Jak to było? "Mój dzadek zmarł na drugi dzień po przyjęciu szczepionki.
    Co prawda przejechał go autobus, ale jednak niesmak pozostał."

    Poczytaj np. o PIMS (to u dzieci), które przeszły covid całkiem
    bezobjawowo.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/pims

    --
    Marcin

  • 254. Data: 2022-01-14 06:17:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zakres szkody będzie jednak bardzo inny.

    Bo ja wiem? A palacze?

    > Ale jest też aspekt ubezwlasnowolnienia, nie? Jak będziesz się mniej lub
    > bardziej notorycznie ciął, to w końcu Cię zamnkną.

    Niekoniecznie. I samo ubezwłasnowolnienie nie ma z ewentualnym
    zamknięcień teoretycznie nic wspólnego.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 255. Data: 2022-01-14 06:20:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy aby na pewno nie ma żadnej szansy, że jakieś przeciwciało nie znajdzie
    > się w płynach ustrojowych typu pot, śluz, ślina? :)

    NIe wiem do czego dążysz. Szczepionki od zawsze chroniły przed
    zakażeniem. Od tego one są.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 256. Data: 2022-01-14 06:25:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No więc przekonanie społeczne było i nadal w jakimś stopniu jest takie,
    > że ta skuteczność dotyczy takiego ograniczenia namnażania wirusa w
    > organiźmie, aby nie tylko nie doszło do rozwoju choroby czy to
    > objawowego czy bezobjawowego), ale też żeby nie było łatwego
    > przenoszenia (jego ilość w płynach ustrojowych jest bardzoe niska). Więc
    > jak media i farma pitoliły na okragło, że taka a taka szczepionka jest
    > skuteczna w 98% to odbiór społeczny tego był taki, że również
    > prawdopodobieństwo przenoszenia (typową drogą) będzie na odpowienio
    > niskim poziomie.

    Bo przecież tak właśnie jest. Szczepionka działa (lub powinna działać)
    na zasadzie blokowania namnażania się wirusa, więc istonieilość wirusa w
    płynach ustrojowych będzie niewielka - tyle co się dostało do organizmu
    z zewnątrz.

    > Wtedy w tamtej dyskusji do której się tu wcześniej odwołałem,
    > powiedziałem mądrym medykom, że jak stan faktyczny jest taki, to nie ma
    > szans na zakończenie epi/pandemii. Bo pamiętajmy też, że powszechna
    > narracja ten rok temu była taka, że gadało się w kółko o odporności
    > stadnej po przekroczeniu poziomu 60-80% zaszczepionych i, że niech się
    > wszyscy zaszczepią to problem zniknie.

    Zaraz się dowiesz, że nikt tak nie mówił:P

    > Nb. mozna sobie wyobrazic szczepionkę chroniącą przed zakażeniem, a już
    > szczególnie przy technologii mRNA.

    Wszytkie szanujące się szczepionki chronią przed zakażeniem.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 257. Data: 2022-01-14 06:29:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > wyjaśnić klarownie, np. że nikt się nie spodziewał, że to tak będzie
    > wyglądał, bo np. z dotychczasowych doświadczeń wynikało co innego.

    Zgadzam się. Pewnie problem polega na tym, że w zasadzie z
    dotychczasowych doświadczeń to właśnie wynikało mniej więcej to co się
    stało:P. Więc teraz jest narracja, że nikt nigdy tak nie mówił a już na
    pewno nie pisał:P

    > Ale
    > nie, nawet teraz idzie się w zaparte, że to przecież o co innego chodziło
    > od poczatku. Nosz... Tak dali wody na młyn, że głowa boli.

    Dokładnie to samo mam na myśli. I jeszcze robienie z tych co mówią -
    "przecież widać, że to tak nie działa" szurów.

    > Inna sprawa, że jakby od samego początku uczciwie tłumaczyli to pewnie
    > do wielu by nie dotrało. Ale czy byłoby gorzej? Nie sądze prawdę mówiąc.
    > A byłoby zgodnie z prawdą i nikt by sobie nimi teraz gęby nie wycierał.

    Powiedzmy sobie szczerze, że szczpionka o takiej skuteczności w
    normalnych warunkach nie zostałaby dopuszczona do obrotu jako nieskuteczna.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 258. Data: 2022-01-14 07:46:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

> [...]
    > Co prawda przejechał go autobus, ale jednak niesmak pozostał."
    >
    > Poczytaj np. o PIMS (to u dzieci), które przeszły covid całkiem

    dobrze, ale albo poruszamy się wśród oficjalnych danych, a tych
    ministerstwo np nie posiada (zapytania były w trybie informacji
    publicznej), albo dywagujemy. Nie mówię, że nie może być - jak wszystko
    może, ale wypadało by mieć to dobrze przebadane. A tu robi się właśnie
    wszystko by nie było. Nawet taka głupia rzecz, jak śmierć covidowa, czy
    po szczepionce - jest zazwyczaj problem z wykonaniem tak podstawowej
    rzeczy jak sekcja zwłok - w wielu krajach wręcz była zakazana. Czyli coś
    co powinno być standardem w takiej sytuacji - bo właśnie medycyna dużo
    wiedzy czerpie od osób zmarłych, właśnie badając je - teraz było
    zakazane, a już uzasadnienie - to poziom abstrakcji level high - czyli
    to dlatego aby chronić przeprowadzających sekcję przed zarażeniem się.
    Czyli zmarły mógłby pewnie kichnąć podczas sekcji na wykonujących
    operację jak sądzę.

    Tak niestety cały czas poruszamy się w gestii domysłów i teorii. A
    najbardziej mnie "przekonuje" do wzięcia szczepionki próba utajnienia
    wyników badań na podstawie których podjęto decyzję do dopuszczenia
    warunkowego na rynek, utajnienia umów, zakazu badań składu, co np wg
    naszego prawa powinno być standardem.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 259. Data: 2022-01-14 10:31:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 13 Jan 2022 17:27:51 +0100, Shrek napisał(a):

    > To właśnie to raczej bardzo słaby wynik na szczepionkę która miała mieć
    > 100% skuteczność w zapobieganiu ciężkiemu przebiegowi nie mówiąc o śmierci?

    Szukajcie a znajdziecie:
    https://www.pzh.gov.pl/raport-analiza-ryzyka-zgonu-z
    -powodu-ogolu-przyczyn-oraz-z-powodu-covid-19-osob-z
    aszczepionych-i-niezaszczepionych/

    Tabela 2, kolumna zgony:
    71-80 lat 12 969 208 --> 1.58% zmarłych zaszczepionych
    80+ lat 14 360 583 --> 3.90% zmarłych zaszczepionych

    W dodatku w tym wieku przeważają, i to znacznie, zaszczepieni.
    Dla innych grup wiekowych nie chciało mi się liczyć, zresztą na końcu jest
    kolumna "ryzyko względne".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 260. Data: 2022-01-14 11:36:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2022 10:31:24 +0100, Olin wrote:

> [...]
    >
    > W dodatku w tym wieku przeważają, i to znacznie, zaszczepieni.
    > Dla innych grup wiekowych nie chciało mi się liczyć, zresztą na końcu jest

    Tylko znow - zgony liczone od 19.01, a ilosc zaszczepionych na 10.10?
    Co prawda licza jakies osobodni.

    Niech zrobia analize pazdziernika, listopada, grudnia ...

    Ale ale ... patrze na tabelke zgony ogolnie ...
    ryzyko wzgledne niezaszczepienia rozne, od 1.4 do 7.6,
    to jak im wyzszlo ogolem 1.98 ?
    Tak duzo osob w wieku 11-20 lat umiera i przeciaga srednią?

    Dalej patrzac - grupa 80+ ryzyko zgonu/1000 osobodni 0.92 dla
    nieszczepionych 0.18 dla szczepionych ... a to zgony ogolnie,
    i wiekszosc jest zaszczepionych ... Covid nadal masowo wykancza
    staruszkow?

    Czy oni dobrze to policzyli?

    Kolejna tabelka ciekawa - zgony z powodu covid, tam niby widac
    olbrzymia zalete szczepien ... ale to skad te 30% nieszczepionych
    z innych danych?

    Czy znow kwestia definicji zgonu z powodu Covid oraz
    Covid i chorob towarzyszacych.

    J.