  • 391. Data: 2022-01-21 11:47:59
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 20 Jan 2022 17:44:29 +0100, J.F napisał(a):

    > Az taki glupi to ja nie jestem, zeby nie wiedziec, ze wieloletnich
    > skutkow nie da sie zbadac w pare miesiecy.

    Używasz smartfona i komputera. Czemu ryzykujesz zębami? Przecież nie znasz
    wieloletnich skutków jakie powodują.

    > Ale chwilowo wiemy, ze szczepionki nie chronią przed zakazeniem
    > kowidem,

    Za to wiemy, że chronią przed śmiercią i hospitalizacją.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 392. Data: 2022-01-21 11:52:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 20 Jan 2022 18:48:57 +0100, Shrek napisał(a):

    > Oraz równie zadziwiająco od nakładów na służbę zdrowia.

    Czy przed szczepieniami w Kanadzie i Hiszpanii wydawano mniej na SZ? Czemu
    akurat od lata 2021 w tych krajach na kowid umiera mało ludzi?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 393. Data: 2022-01-21 11:54:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Który z zaszczepionych skoczków zmarł albo chociaż był
    > hospitalizowany?

    A jest ich kilka setek? AFAIR zabójczość kowida miała być poniżej 1%
    (zakażeń objawowych i mało objawowych).

    Po za tym na grupie prawo dyskusja jest zasadniczo o zasadności
    wprowadzania środków prawnego przymusu zaszczepienia się na kowid.
    "Niedostatek" ochrony przed zakażeniem (i zakażaniem innych) jak dla
    mnie jest poważnym przeciwwskazaniem do przymusu szczepienia rok w rok
    prawie całej populacji szczepionką "co pięciu lat nie mają" przy tak
    niespecjalnie zabójczej chorobie. Jakby kowid był "zabójczy jak Ebola"
    to rozmowa byłaby inna choć wtedy całkiem być może *drakońska*
    kwarantanna by wystarczyła bo byłaby traktowana śmiertelnie poważnie.

    --
    A. Filip

  • 394. Data: 2022-01-21 12:01:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 21 Jan 2022 00:16:53 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale po co wałkować coś czego nikt w zasadzie nie neguje.

    No bo dane pokazują, że szczepionki - mimo że przygotowane dla innych
    wariantów wirusa - chronią przed ciężkim przebiegiem i zgonem, więc
    foliarze uwiesili się zakażeń. O czipach gadać jakoś nie wypada, no to lecą
    po linii, że za 50 lat mogą wypaść zęby. Prawdopodobieństwo 10 do minus
    pierdyliona, ale przecie nikt nie zagwarantuje, że to się nie zdarzy, więc
    można spokojnie bić pianę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 395. Data: 2022-01-21 12:03:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 21 Jan 2022 10:11:03 +0100, J.F napisał(a):

    > No to masz kolejna narracje - wmawia sie suwerenowi, ze szczepionka
    > chroni przed zachorowaniem, a to nie prawda.
    > Suweren sie zaszczepil i mniej uwaza, maski nie nosi.

    Są jakieś badania na temat noszenia/nienoszenia masek w zależności od
    szczepienia, czy tak se piszesz, jak wiosną o tych pieszych, co mieli
    masowo wbiegać na pasy?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 396. Data: 2022-01-21 12:06:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Używasz smartfona i komputera. Czemu ryzykujesz zębami? Przecież nie znasz
    > wieloletnich skutków jakie powodują.

    Od ilu lat miliony ludzi używa smartfonów i komputerów?
    "Był czas (za)obserwować".

    > Za to wiemy, że chronią przed śmiercią i hospitalizacją.

    Wiemy że wpierdalanie przymusu szczepień na kowid po linii (lokalnej)
    eliminacji kowid to ściema? Ta różnica dla "społecznego interesu"
    (uzasadnienia) wprowadzania *przymusu* szczepień jest BARDZO duża.

    --
    A. Filip

  • 397. Data: 2022-01-21 12:15:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 21 Jan 2022 11:54:14 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > A jest ich kilka setek?

    A kto zaczął o skoczkach?
    Jakie są statystyki zgonów i hospitalizacji dla całej populacji?

  • 398. Data: 2022-01-21 12:17:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 21 Jan 2022 12:06:54 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Od ilu lat miliony ludzi używa smartfonów i komputerów?
    > "Był czas (za)obserwować".

    Raczej nie od 50.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 399. Data: 2022-01-21 12:22:15
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.01.2022 o 12:06, A. Filip pisze:

    > Od ilu lat miliony ludzi używa smartfonów i komputerów?
    > "Był czas (za)obserwować".

    Od ilu lat masz smyrofony ze składanym ekranem?
    Skąd wiesz, że od tego ekranu, który się składa i rozkłada za 50 lat nie
    wypadną ci zęby?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 400. Data: 2022-01-21 12:37:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Od ilu lat masz smyrofony ze składanym ekranem?
    > Skąd wiesz, że od tego ekranu, który się składa i rozkłada za 50 lat
    > nie wypadną ci zęby?

    Twoja skleroza wymaga zapomnienia tych "paru" lekarstw dopuszczonych do
    obrotu których za duże efekty uboczne wyszły (zostały dostrzeżone/potwierdzone)
    po latach? Szczepionka Pfizera to nie ma był przełomowy skok naprzód?
    Czy jest plan wprowadzenia obowiązku posiadania smartfona ze składanym
    ekranem? Skoro "Chcącemu nie dzieje się krzywda" to "Zmuszający bierze
    odpowiedzialność na siebie".

    --
    A. Filip