    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    <Y7qBJ.1477562$LNrd.1043425@fx09.ams1> <a...@w...eu>
    <zDqBJ.1477566$LNrd.831026@fx09.ams1>
    <61d7646d$0$29057$65785112@news.neostrada.pl> <gFKBJ.5$Imt7.3@fx09.ams1>
    <sr95k9$709$1@gioia.aioe.org> <AI4CJ.3683$uD6a.2365@fx07.ams1>
    <src2hc$4eg$1@gioia.aioe.org>
    <61d99b65$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <srcmve$1tul$1@gioia.aioe.org>
    <61d9e639$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <%R4DJ.15762$0Kl7.13652@fx11.ams1>
    <61dd175b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <eapDJ.41445$Imt7.11775@fx09.ams1>
    <61de6724$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 14 Jan 2022 01:01:29 GMT

    On 2022-01-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No ale przecież ja cały czas to właśnie piszę. I parę razy podkreślałem,
    > że mimo iż na zakażania niespecjalnie działa (w sensie obecnie to bez
    > bustera to w zasadzie wcale), to jednak na cieżki przebieg _jakoś_
    > działa. Dodatkowo, że sam się szczepię i aktywnie wpływam na to że 100%
    > rodziny jest zaszczepionych. I co - i zostałem szurem - masz choćby
    > naukowego ateistę kwiatka, który rzuca się jakby mu ktoś na drzwich
    > jakiś manifest dotyczący jego religii przybił:P Tylko dlatego, że
    > podajesz twarde dane. BTW - są gdzieś ładnie opracowane dane jaka jest
> [...]

    Właśnie to też mnie wkurwia, o czym już w innym poście się rozpisałem.
    Tu nie ma o czym dyskutować bo to tylko powiększa spiskowość teorii
    szurów. Przyjumując w dobrej wierze, że to nie manipulacja, wypadałoby
    wyjaśnić klarownie, np. że nikt się nie spodziewał, że to tak będzie
    wyglądał, bo np. z dotychczasowych doświadczeń wynikało co innego. Ale
    nie, nawet teraz idzie się w zaparte, że to przecież o co innego chodziło
    od poczatku. Nosz... Tak dali wody na młyn, że głowa boli.

    Inna sprawa, że jakby od samego początku uczciwie tłumaczyli to pewnie
    do wielu by nie dotrało. Ale czy byłoby gorzej? Nie sądze prawdę mówiąc.
    A byłoby zgodnie z prawdą i nikt by sobie nimi teraz gęby nie wycierał.

    --
    Marcin