  • 101. Data: 2022-01-09 09:11:59
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność [Walka cenzurą z schizofrenią bezobjawową trwa?]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może to jakiś plan na czas, gdy białych będzie mniejszość?

    -----

  • 102. Data: 2022-01-09 10:58:23
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Powodem dla fejsbuka może być np. inny podpis pod zdjęciem niż ma
    skeszowany ich system

    A że podpis który umieściła Konfederacja jest PRAWDZIWY a system ma
    NIEPRAWDZIWY to już gówno obchodzi memowych szczekaczy.

    Ja wiem za co wywalono Konfederację. Za poglądy polityczne.

    Właśnie w Polsacie Dziambor powiedział że już dawno informował sejm o
    pegasusie ale nikt tego nie brał poważnie bo oni "są od teorii spiskowych"

    Tak działa fejsbukowa CENZURA. Trochę z głupoty a trochę z premedytacją
    .

  • 103. Data: 2022-01-09 11:08:58
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-08-stycznia-2022 o 22:31, Kviat pisze:
    > W tej chwili nie mam dobrego wyboru. Ale wiem jaki wybór byłby na pewno zły.
    > A jak dojdzie do wyborów, to będę zmuszony zagłosować na zło mniejsze,
    > bo niegłosowanie w ogóle, to tak jakbym oddał głos na zło większe.

    i wstydzisz się przyznać jakie mniejsze zło byś wybrał?

    Dalej twierdzę że nie powinieneś mieć prawa wyborczego.
    Nie powinieneś decydować o moim życiu ;-)

  • 104. Data: 2022-01-09 11:09:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ja w sumie nie wiem... nie mam fajsbuka a jakbym miał to i tak bym
    > profilu konfy nie oglądał.

    To ty wiesz i zacytujesz "słowo w słowo" konkretne treści za które FB
    ich wywali *i FB mówi że za nie bardzo konkretnie wyrzucił* oczywiście
    nie w trybie sądu kapturowego?

    Może FB miał rację ale te wersje uzasadnień które ja widziałem
    *dla mnie* wyglądają jak przyznanie się FB do winy/zamordyzmu
    albo najłagodniej mówiąc "oficjalny wykręt".
    "Chcesz psa uderzyć kij znajdziesz".

    --
    A. Filip

  • 105. Data: 2022-01-09 11:49:25
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 11:09, A. Filip pisze:

    > To ty wiesz i zacytujesz "słowo w słowo" konkretne treści za które FB
    > ich wywali *i FB mówi że za nie bardzo konkretnie wyrzucił* oczywiście
    > nie w trybie sądu kapturowego?

    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/blokada-profil
    -konfederacja-facebook

    "- W zgodzie z tymi zasadami usunęliśmy stronę Konfederacji, która
    wielokrotnie naruszała Standardy społeczności, w szczególności dotyczące
    zasad walki z COVID-19 i środków ostrożności z tym związanych oraz mowy
    nienawiści - dodała. Wyliczono, że na fanpage'u partii zamieszczano
    ,,fałszywe twierdzenia o tym, że maski nie ograniczają rozprzestrzeniania
    się choroby, że śmiertelność COVID-19 jest taka sama lub niższa niż
    grypy, a także że szczepionki na COVID-19 nie zapewniają żadnej
    odporności i są nieefektywne", a także ,,treści bezpośrednio atakujące
    inne osoby na podstawie tzw. cech chronionych, takich jak narodowość czy
    orientacja seksualna".

    "- Nie jest tak, że blokady dotyczą tylko lewicy albo tylko prawicy.
    Dotyczą bardzo zróżnicowanych treści i środowisk. Istnieją badania
    wskazujące na przykład, że szczególnie często ich ofiarą pada na
    platformach społeczność LGBT+, co naturalnie nie pasuje do narracji,
    która - mam wrażenie - dominuje w Polsce, gdzie tak zwana prywatna
    cenzura dotyka głównie środowiska konserwatywne."

    "Konsultant biznesowy i specjalista od komunikacji internetowej i
    digital marketingu Wojtek Kardyś podkreśla, że Facebook ma prawo
    blokować użytkowników, niestosujących się do jego regulaminu. - Proszę
    sobie wyobrazić: jesteśmy na przyjęciu w gościach, nagle zamiast
    rozmawiać kulturalnie, krzyczymy i rzucamy drinkami w ludzi. Co robi
    właściciel mieszkania? Usuwa nas z pomieszczenia, ponieważ nie stosujemy
    się do przyjętych zasad, na które zgodziliśmy się, wchodząc do
    mieszkania. Jeżeli ktoś zgodził się na pewien regulamin, powinien go
    przestrzegać. Meta w oświadczeniu napisało, że ostrzegało wielokrotnie
    Konfederację, jej administratorzy mogli się spodziewać takich kroków -
    tłumaczy."

    "Kardyś przypomina, że Donald Trump miał o wiele więcej obserwujących, a
    usunięto go z Facebooka i Twittera za podżeganie do nienawiści. - Nie
    rozumiem głosów oburzenia, między innymi wiceministra cyfryzacji, że
    będzie starał się, by profil wrócił, bo partia polityczna powinna mieć
    możliwość zgody rozmowy z wyborcami. Tak, ale jeśli chcecie krzyczeć na
    wyborców i rzucać w nich drinkami, to zróbcie swoją domówkę. Macie
    Albiclę, ona pozwala na wrzucanie dezinformacji na temat COVID-19. Tam
    piszcie te rzeczy, ale nie na Facebooku, bo łamie to regulamin -
    podkreśla ekspert. Czy jednak Facebook nie zmonopolizował przestrzeni
    publicznej? - Konfederacja złamała regulamin - podkreśla Kardyś. - Nie
    chcę rozmawiać z ludźmi, którzy podżegają do nienawiści rasowej czy
    dezinformacji na temat COVID-19. Facebook nie zbanuje każdego, kogo by
    chciał, to wywołałoby międzynarodowy skandal. Nie rozmawiajmy o wolności
    słowa, tylko o tym, jak nisko upadli politycy i jak ich język w
    komunikacji w social media osiągnął dno. Portale społecznościowe muszą
    usuwać ich oficjalne fanpage'e, nie dziwi mnie to - dodaje."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 106. Data: 2022-01-09 12:25:22
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > ,,treści bezpośrednio atakujące inne osoby na podstawie tzw. cech
    > chronionych, takich jak narodowość czy orientacja seksualna".

    Gdzie tu jest zacytowanie konfy *słowo w słowo* z datą wypowiedzi?
    Na grupie prawo każdy detal wypowiedzi może się bardzo liczyć,
    precyzyjna data wypowiedzi także. Mnie (GW) praktyki krytykowania nie
    tego co ktoś powiedział słowo w słowie ale tego co się (barwnie) opisuje
    że powiedział "kiedyś tam" od dawna napawają *dużym* obrzydzeniem.

    Co do maseczek: AFAIR WHO miało okres gdy było przeciw maseczkom.
    FB ich *wtedy* zbanował? :-) Maseczki w sklepie zimą i wszędzie
    (na dworze) latem to bardzo różne sprawy. Maseczki epidemii kowida nie
    zatrzymały, nie zatrzymują i nie zatrzymają, one ją "spowalniają".
    To miało i ma duże znaczenie a kluczowe dla rozważnego "nie panicznego"
    dorzucania innych ograniczeń w miarę potrzeby.

    Na "politycznym" usenecie przekonać całkiem możną (bardzo) rzadko,
    realistyczny cel to skracanie listy rozbieżności. Ja nie mam zaufania
    do FB tyle żeby takie wypowiedzi jak pod tym linkiem przestawały być
    dalej trochę mniej nieprzekonującym pierdoleniem.

    Zaufanie trudno zdobyć, łatwiej utrzymać ale najłatwiej stracić.
    *U mnie* FB je stracił ale/może jeszcze nie bezpowrotnie.

    --
    A. Filip

  • 107. Data: 2022-01-09 13:52:27
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 08:38, Shrek pisze:

    > Ekspertów. Takie były oficjalne "dane". PZH to jeszcze naukowcy czy już
    > politycy, bo jakiś miesiąc temu spadło z ich strony "raport o 100%
    > skuteczności przeciw hospitalizacji i zgonom na covid?

    Nic nie spadło.
    https://szczepienia.pzh.gov.pl/bezpieczenstwo-immuno
    gennosc-i-skutecznosc-szczepionki-mrna-comirnaty-u-n
    astolatkow-w-wieku-12-15-lat/?wersja=dla-pacjentow

    Może mnie pamięć zawodzi, ale ja pamiętam, że od samego początku moderna
    podawała 90% skuteczności (czy coś takiego).

    Ta 100% skuteczność była podawana dla konkretnych grup, w konkretnych
    badaniach - na co wskazywały RZETELNE, zrecenzowane badania naukowe
    przeprowadzone zgodnie ze sztuką, zgodnie z aktualnym stanem rozwoju
    epidemii itd.
    Żaden normalny naukowiec nie twierdził, że jeżeli szczepionka w danej
    grupie wiekowej, na dany konkretny wariant wirusa, w danym konkretnym
    rzetelnym badaniu wykazywała 100% skuteczności, to w innych warunkach i
    w innym badaniu też tak będzie. Wirusy i organizm człowieka, każdego
    jednego człowieka, to nie laptopy, które wszystkie działają tak samo, a
    wadliwe egzemplarze można odrzucić na etapie schodzenia z taśmy
    produkcyjnej.

    > Ci co je
    > kwestionowali byli kwalifikowani jako "szury". I nie, nie jest to inny
    > temat bo na tej podstawie chciałbyś komuś zabraniać wolności wypowiedzi
    > lub pozbawiać ludzi prawa do leczenia.

    To nie tak.
    Nie o to chodzi, że naukowcy "spierają się" o % skuteczności. Nie ma w
    tym nic dziwnego. Nie ma takiej opcji, żeby badania przeprowadzane na
    różnych grupach, chociaż nawet w tym samym wieku (np.70+ - ale w różnych
    krajach) dawały identyczne wyniki.

    Szury kwestionowali (i nadal kwestionują) skuteczność szczepionki - że
    jest nieskuteczna.
    Co jest kłamstwem. Nie ma żadnych wątpliwości, że szczepionki są skuteczne.

    > Odwaracasz alika ogonem. Przecież właśnie postulowałeś, żeby szurom
    > odebrać prawo głosu. A szury... miały rację.

    W którym miejscu miały rację?

    Najwyraźniej moja definicja szura nie do końca pokrywa się z Twoją.
    Czym innym jest dyskusja o stopniu skuteczności, a czym innym
    zaprzeczanie faktom i bezczelne kłamstwa - wbrew faktom naukowym.

    Jeżeli ktoś twierdzi, że Ziemia jest płaska, to nie masz żadnych
    wątpliwości, że jest szurem.
    Jeżeli ktoś twierdzi, że szczepionki są nieskuteczne (albo że zawierają
    chipy), nie przedstawia na to twierdzenie żadnych badań, a wszystkie
    badania pokazują, że są skuteczne, mniej lub bardziej - to nagle masz
    wątpliwości, czy masz do czynienia z szurem?

    > Czyli oficjalnie kłamano i popierano to środowiskiem "eksperckim i
    > naukowym". A tych chciałbyś odebrać wolność słowa tym co to (jak się
    > okazało słusznie) kwestionowali.

    Nie o to mi chodziło, albo niejasno napisałem. Spekulowałem jaki mógł
    być powód.
    Nie wiem, czy w tych oficjalnych przekazach celowo kłamano, czy po
    prostu niefrasobliwe dokonywano uproszczeń - by komunikat ludzie mogli
    przyswoić. Przypuszczam, że to drugie i uważam, że to był błąd.

    Wielokrotnie widziałem, że jakiś szur coś tam twierdził, dawał linka do
    do badań jakiegoś instytutu naukowego, prawdziwego instytutu, do
    prawdziwych wyników badań. Publikacja wyników badań w j.angielskim, albo
    niemieckim. Czyli "podpierał" swoje twierdzenie środowiskiem eksperckim.

    Szur pisze: "naukowcy wykazali, ze szczepionki są nieskuteczne" - albo
    coś w tym stylu. Daje linka do źródła.
    Z treści wyników, sprawdzałem i czytałem (bla bla bla przebieg badania,
    wykresy, tabele), we wnioskach jak byk stoi, że zalecają szczepienia i
    badanie wykazało, że są skuteczne.
    Ale gdzieś tam w treści napisali też, że "zagadnienie A i B wymaga
    dalszych badań", albo "w związku z badaniem przeprowadzonym w gdzieśtam,
    wskazujących na niższą aktywność ksenochlorodiwodoru(*) należy
    przeprowadzić dodatkową analizę dla reaktywności końcówki
    bromoduposchronu(*)"

    (*) zmyśliłem, bo nie uczę się tego na pamięć, ale wiesz o co chodzi

    Szur wyrywa jakieś zdanie z kontekstu, wrzuca kłamliwego posta, na
    "dowód" daje linka, który... przeczy jego twierdzeniu. Wyżyny bezczelności.
    Kto w te linki klika i czyta? Ci, do których jest to adresowane? Ludzie
    do których trafia szurski przekaz nie potrafią czytać ze zrozumieniem
    (nawet jeśli klikną) o samej znajomości języków obcych z litości nie
    wspomnę.

    Ale w świat poszło i żyje własnym życiem. Prosty komunikat przekazywany
    od jednego szura, do drugiego szura.

    Zdarza się, że autorzy badań piszą sprostowania tych szurskich przekazów
    i tłumaczą ze swojego naukowego języka na język zrozumiały dla
    większości, ale to ginie w tłumie i życia by im nie starczyło na pracę,
    gdyby chcieli to wszystko prostować.

    > To też nie do końca tak było. Po prostu sami "naukowcy" nie wiedzieli
    > jak jest. Więc gadali od sasa do lasa, a wybierano po prostu pasujące
    > wyniki. Jak komuś nie pasowało to zostawał szurem.

    Ale jak miało być, skoro do studia zapraszają "naukowca" od kataru?
    On przez całe życie (na lekarza uczył się 30 lat temu) leczył ludziom
    katar amantadyną i było dobrze, to dlaczego teraz nie można?
    Chuj tam, że przez te 30 lat w medycynie był większy postęp niż w
    produkcji samochodów. On jest ekspertem i jest 60-letnim szanowanym
    lekarzem. Nawet doktorat zrobił. I nikt mu nie będzie mówił, że skoro
    tak leczył przez 30 lat, to teraz powinien robić coś innego.

    Czy to jest rzeczywiście wina naukowców?
    No może trochę tak.

    > Ale jak ktoś mówi, że nie naukowego uzasadnienia dla noszenia na
    > przykład 8 godzin w pracy to szur - prawda?

    Jeżeli ma naukowe uzasadnienie żeby tak mówić - to nie.

    Jeszcze raz: problem nie polega na tym, że ludzie, naukowcy, się
    spierają. Na tym przecież polega nauka. Ale tylko do momentu, gdy
    spierają się na argumenty.

    Problem jest w szurach, którzy wrzucają twierdzenia przeczące faktom,
    przeczące badaniom naukowym - bez pokazania jakiegokolwiek badania,
    spełniającego chociaż elementarnych zasad badania naukowego, który
    przeczyłby tamtym.
    Badania na parówkach i puszkach po napojach gazowanych takiego warunku
    nie spełniają. Tak samo jak te rzekome badania, na które powołują się
    szury, wykazujące zawartość chipów w szczepionkach.

    Szur wrzuca post, że nie ma sensu nosić maseczki przez 8 godzin w pracy
    (być może ma rację) i jednocześnie pisze, że maseczki są nieskuteczne
    (co jest oczywistym kłamstwem). Szura blokują. A szur płacze, że
    zablokowali mu konto, bo napisał, żeby nie nosić przez 8 godzin maseczki
    w pracy.
    Tak działa szur.

    > No więc w czym problem jak "szur" twierdzi, że "na dwóch się nie
    > skończy", skoro nie ma przecież żadnej wersji że ma się na dwóch skończyć:P

    Żaden problem. Zablokowali kogoś za coś takiego?

    Taki szur przy okazji twierdzi, że druga dawka, to spisek, a trzecia i
    czwarta, to zorganizowana zbrodnia na ludzkości w celu depopulacji.

    > No właśnie ten optymizm jest.... zaskakujący, bo przecież wiedzą, że do
    > tej pory nie udało się wytworzyć trwałej odporności na przeziębienie czy
    > grypę. Więc w zasadzie to były przesłanki, żeby zgadywać, że skończy się
    > to raczej tak jak się skończyło.

    No i naukowcy na te przesłanki wskazywali. A to, że zostali potraktowani
    jak zostali, to inna sprawa.

    Oglądałeś Don't Look Up? :)

    > No właśnie... Wiec za co chcesz "karać" szury?

    Za bezczelne bzdury przeczące faktom.

    > Czyli cały "globalny rząd" należy do spisku;)

    Na pewno duża część do spisku braku kompetencji :)

    > No przecież właśnie to cały czas postulują "szury".

    Chyba jednak nie to :)

    > Ok - czyli reasumując - nauka nie kwestionowała tych szurskich
    > postulatów wymienionych powyżej?

    Nauka cały czas kwestionuje szurskie postulaty.
    Jedno zdjęcie Ziemi z kosmosu kwestionuje wszystkie szurskie postulaty
    dotyczące kształtu Ziemi. Udało się?

    > Mamy po prostu do czynienia ze
    > światowym spiskiem elit i mediów, którzy ubrali się w "ekspertów" i
    > usiłowali okłamać ludzkość:P I ty chcesz szurom zabranać wolności
    > wypowiedzi? ;)

    Coś w tym jest ;)

    https://natemat.pl/354647,instytut-powolany-przez-gl
    inskiego-finansuje-portal-z-teoriami-spiskowymi

    "W kontekście teorii spiskowych warto wspomnieć, że według najnowszego
    raportu dwóch amerykańskich organizacji non-profit znaczna część treści
    antyszczepionkowych, które pojawiają się na Facebooku czy Twitterze,
    pochodzi od wyjątkowo wąskiego grona osób. W USA za tego typu treści
    odpowiedzialnych jest bowiem tylko 12 liderów konkretnych grup i
    organizacji zajmujących się zwalczaniem szczepionek."

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ruch_antyszczepionkowy
    #Postawa_antyszczepionkowa_a_dezinformacja

    "W okresie od lipca 2014 do września 2017 naukowcy zbadali losową próbkę
    1,8 miliona tweetów, badanie miało na celu poprawę komunikacji
    pracowników publicznej służby zdrowia w mediach społecznościowych[27].
    Zamiast tego naukowcy odkryli, że problematyka zdrowia publicznego jest
    celem tego, co badanie opisuje jako ,,próby rozpowszechnienia
    dezinformacji przez obce mocarstwa"[27]. 93 procent wiadomości o
    szczepieniach opublikowanych na Twitterze w latach 2014-2017 pochodziło
    ze złośliwych kont, w tym kont prowadzonych przez rosyjskie trolle[27].
    Według badań dezinformacja była prowadzona poprzez komunikaty pro, jak
    również antyszczepionkowe - w celu zmylenia odbiorcy oraz podważenia
    faktów i wiarygodności instytucji publicznych[27]. Mark Dredze, jeden z
    naukowców którzy przeprowadzili badania, stwierdził, że trolle grały na
    obie strony, aby ,,zniszczyć publiczne zaufanie do szczepień, narażając
    wszystkich na ryzyko chorób zakaźnych"[27]."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 108. Data: 2022-01-09 13:54:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 08:09, Shrek pisze:

    > Że niby co twierdzę?

    Wiem, że nie ty :P
    Tak mi się napisało w ferworze dyskusji.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 109. Data: 2022-01-09 13:59:16
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 11:08, _Master_ pisze:

    > i wstydzisz się przyznać jakie mniejsze zło byś wybrał?

    Rozumiem, że ty się nie wstydzisz przyznać, że głosujesz na zło.
    U mnie to tak nie działa.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 110. Data: 2022-01-09 15:48:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To ty wiesz i zacytujesz "słowo w słowo" konkretne treści za które FB
    > ich wywali

    Czy ty masz problem z obsługą słowa pisanego? Przecież napisałem że nie
    wiem co tam było, to więc niby co mam zacytować?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.