    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Sun, 09 Jan 2022 12:25:22 +0100 (CET)

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/blokada-profil
    -konfederacja-facebook

> [...]
    > dotyczące zasad walki z COVID-19 i środków ostrożności z tym
    > związanych oraz mowy nienawiści - dodała. Wyliczono, że na fanpage'u
    > partii zamieszczano ,,fałszywe twierdzenia o tym, że maski nie
    > ograniczają rozprzestrzeniania się choroby, że śmiertelność COVID-19
    > jest taka sama lub niższa niż grypy, a także że szczepionki na
    > COVID-19 nie zapewniają żadnej odporności i są nieefektywne", a także
    > ,,treści bezpośrednio atakujące inne osoby na podstawie tzw. cech
    > chronionych, takich jak narodowość czy orientacja seksualna".

    Gdzie tu jest zacytowanie konfy *słowo w słowo* z datą wypowiedzi?
    Na grupie prawo każdy detal wypowiedzi może się bardzo liczyć,
    precyzyjna data wypowiedzi także. Mnie (GW) praktyki krytykowania nie
    tego co ktoś powiedział słowo w słowie ale tego co się (barwnie) opisuje
    że powiedział "kiedyś tam" od dawna napawają *dużym* obrzydzeniem.

    Co do maseczek: AFAIR WHO miało okres gdy było przeciw maseczkom.
    FB ich *wtedy* zbanował? :-) Maseczki w sklepie zimą i wszędzie
    (na dworze) latem to bardzo różne sprawy. Maseczki epidemii kowida nie
    zatrzymały, nie zatrzymują i nie zatrzymają, one ją "spowalniają".
    To miało i ma duże znaczenie a kluczowe dla rozważnego "nie panicznego"
    dorzucania innych ograniczeń w miarę potrzeby.

    Na "politycznym" usenecie przekonać całkiem możną (bardzo) rzadko,
    realistyczny cel to skracanie listy rozbieżności. Ja nie mam zaufania
    do FB tyle żeby takie wypowiedzi jak pod tym linkiem przestawały być
    dalej trochę mniej nieprzekonującym pierdoleniem.

    Zaufanie trudno zdobyć, łatwiej utrzymać ale najłatwiej stracić.
    *U mnie* FB je stracił ale/może jeszcze nie bezpowrotnie.

    --
    A. Filip