  • 31. Data: 2004-10-30 03:44:19
    Temat: Re: bank bezprawnie pobral mi z konta 800zl
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Comodant" <c...@c...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:clu346$nl8$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Chodzi o tego szefa policji Andrzeja K.?

    Zlituj się i nie ośmieszaj się - *troll'u* .

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Wszystkie komputery PC są kompatybilne, ale niektóre

  • 32. Data: 2004-10-30 04:41:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BartekB wrote:

    > Przeciez to doskonala metoda na oszustwa... Moj numer konta a dane
    > kogos innego... Jak zatem sprawdzic, komu faktycznie wplaca sie
    > kase??

    Możesz np. zadzwonić do odbiorcy i bezpośrednio od niego uzyskać dane.

    ATSD kiedyś była taka aferka - gość rozsyłał e-maile podszywając się pod
    Polską Akcję Humanitarną. Wszystko się zgadzało, włącznie z kontem
    dewizowym, z wyjątkiem konta złotówkowego (no i IP nadawcy... o ile
    pamiętam był to jakiś dialup z Katowic).

    W sumie ciekaw jestem, jak sprawa się skończyła... Mogli chociaż
    poinformować...

  • 33. Data: 2004-10-30 08:20:52
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Comodant" napisał
    >Aha czyli komornik jest w waszym prawniczym gangu przestępczym
    > i on może kraść, a kobieta biedna nie może sobie swojego odebrać.

    No zaraz, kobiecie pozwalasz wyniesc komputer, a komornik kradnie??
    Kazdy ma swoj punkt widzenia - kto zatem w sprawach spornych ma
    ustalac, ktory z nich jest sluszniejszy, Salomonie?

    > Ale ona oddała, a bank nie chce jej oddać.

    Blad byl banku i on powinien naprawiac pomylke. Szczerze wspolczuje
    kobiecie jej nadgorliwosci, ale najpierw zawsze trzeba troche
    pomyslec, zeby nie miec pozniej klopotow. Bank nie odpowiada za
    celowe poczynania swoich klientow.

    > Twoje wypowiedzi naprawdę mają taki sens - bezbez-sens

    Tylko dla Ciebie. Jesli nie mozesz jak inni dookola zrozumiec sensu
    wypowiedzi, to dalsza dyskusja jest bezcelowa. Nie dawno, przy
    okazji innego "burzyciela porzadku", uslyszalem ciekawe zdanie:
    "Nie dyskutuj z idiota. Najpierw sciagnie rozmowe do swojego
    poziomu, a potem pokona Cie za pomoca wiekszego doswiadczenia" To
    calkiem madre podejscie, wiec sie do niego zastosuje... Witam w KF.
    bez pzdr.
    B.

    PS. Dodam jeszcze haslo B. Smolenia: "Norma jest ogol, a nie
    margines" - pomysl czasem o tym...

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 34. Data: 2004-10-30 09:14:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Obowiązkiem banku było zabezpieczenie roszczeń wpłacającego.
    > Taki błąd jest wyjaśnialny choćby po analizie potwierdzenia przelewu. I
    > dysponent konta powinien wiedzieć, że nie może wzbogacić się tytułem
    takiego
    > błędu w sztuce. Bank wypełnił wszystkie spoczywające na nim obowiązki
    > tytułem dysponenta wykonawczego oprócz jednej podstawowej. Nie
    poinformował
    > Annemone o spoczywającym na nim obowiązku o naprawie błędu.

    wystarczy zablokowac kase na koncie a nie przelac komus.
    Tez bym na policje zglosil.
    P.

  • 35. Data: 2004-10-30 09:32:22
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik "BartekB" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kazdy ma swoj punkt widzenia - kto zatem w sprawach spornych ma
    > ustalac, ktory z nich jest sluszniejszy, Salomonie?

    No ty z kolei na odwrót, uważasz podobnie jak koledzy twoi prawnicy, że
    komornik to słusznie wynosi, a kobieta by kradła odbierając to co się
    należy. Przez kontrast rozumiesz, że nie masz racji?

    > PS. Dodam jeszcze haslo B. Smolenia: "Norma jest ogol, a nie
    > margines" - pomysl czasem o tym...

    No ale jeśli ten twój "ogół" to banda, polityczne i prawnicze gangi którym
    wydaje się, że są ogół to trzeba czasami walnąć pięścią w stół, aby właśnie
    ten prawdziwy ogół społeczeństwa Polski nie musiał cierpieć tak jak cierpi.
    Aby Naród Polski nie był wyniszczany bezmyślną gangsterską polityką,
    gangsterskimi rozprawami i gangsterskimi przepisami ustalanymi przez grupę,
    której wydaje się, że są ogółem.

    sprawiedliwosc

  • 36. Data: 2004-10-30 11:25:58
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 29 paź o godzinie 23:31, na pl.soc.prawo, Henryk Gruszka napisał(a):

    > Błędnie oceniacie sytuację!

    Ty jesteś nieomylny?

    > Annemone wyraźnie oświadcza, że 8 stówek oddała wiadomej osobie. I nie jest
    > to "ktoś". Przelew błędnie został sporządzony w zapisie numeru konta natomiast
    > nazwa odbiorcy wyraźnie świadczy, że adresatem przelewu nie była Annemone.

    Skąd masz te informacje?
    Ty wpłaciłeś na konto Annemone ta kasę?
    Czy tez pracujesz akurat w tym banku?
    Nigdzie nie napisała że było błędnie podany numer rachunku.

    > A więc błędnie weszła w posiadanie 800
    > zł. Będąc człowiekiem uczciwym wykazała się nadgorliwością i osobiście
    > zwróciła kasę. Obowiązkiem banku było zabezpieczenie roszczeń wpłacającego.

    Obowiązkiem banku jest prowadzenie rachunku Annemone, i ew. kontakt w
    przypadku nieprawidłowości np. takich jakie wystąpiły.

    > Taki błąd jest wyjaśnialny choćby po analizie potwierdzenia przelewu. I
    > dysponent konta powinien wiedzieć, że nie może wzbogacić się tytułem takiego
    > błędu w sztuce.

    Jaka *sztukę* masz na myśli?

> [...]
    > przyczynnikiem popełnienia błędu przelewu więc nie powinna poczuwać się do
    > naprawy szkody nie wyrządzonej, bo też jej nie uczniła!! Teraz wiele zależy
    > od osoby obdarzonej nadgorliwością Annemone. Jeżeli wykaże się podobnym
    > usposobieniem i wychowaniem to kłopot z głowy. W przeciwnym wypadku sprawa
    > nie będzie rozpatrywana z urzędu bo też Annemone nie utraciła pieniędzy w
    > wyniku działania przestępczego. I nie będę się dalej rozpisywał ale
    > roszczenia Annemone mogą okazać sie nie skuteczne jeżeli "ktoś" wykaże się

    Dowody dokonania przelewu świadczą dobitnie jednak o czym innym. Jeden błąd
    został dwukrotnie "naprawiony" - sprawa jest oczywista!

    > Dalsze wywody w tym temacie nie powinny mieć miejsca. Więc na
    > tym kończę i odsyłam wszystkich pieniaczy do zapoznania się z procedurami
    > choćby przelewowymi.

    A co nas to obchodzi że Ty kończysz?
    Możemy kontynuować wątek choćby i do końca internetu ;)

    > Zaoszczędzicie tym samym swojego i innych czasu na czytanie zbędnych widzimisię.

    Gwoli wyjaśnienia - to jest GRUPA DYSKUSYJNA - a nie twoje poletko.

    > I opowiedźcie sobie na pytanie czy gdyby ktoś
    > podał wam błędnie mój numer konta na wpłatę waszych zobowiązań to znaczy, że
    > powinniście się iść wypałować bo kasa jest moja?

    Możesz napisac o co Ci chodzi?
    Bo z tego Twojego pytania - to jakiś bełkot wyszedł.

    > Chyba was porąbało !!!!

    Alfons i Omega? ROTFL

    > Użytkownik "Annemone" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Cytuj poprawnie skoro już chcesz uczestniczyć w dyskusjach na grupach
    dyskusyjnych.
    Sugeruję także zadeklarowanie odpowiedniego charsetu, Panie NIEOMYLNY i
    WSZECHWIEDZĄCY.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423