  • 1. Data: 2004-10-28 12:51:50
    Temat: Zaświadczenie o niekaralności
    Od: "Brusek" <b...@b...pl>

    Witam,
    sąd zażądał ode mnie uzupełnienia dokumentów o zaświadczenie o
    niekaralności.
    Problem jest w tym, że sąd jest w Łodzi a ja się nie bardzo moge ruszyć z
    Warszawy. Pytanie: czy wyciąg z KRK można uzyskać korespondencyjnie? Tj. ja
    wysyłam wypełniony formularz zapytania o udzielenie informacji o osobie (ze
    znaczkiem skarbowym) a oni odsyłają mi informacje że nie byłam karana.
    Dzięki za wyjaśnienie

    PS Dzwoniłam do sądu ale nie byli mi w stanie udzielic miarodajnej
    odpowiedzi (tj, jedna pani mówiła że można, druga że w żadnym wypadku czyli
    remis)
    Pozdrawiam
    Beata

  • 2. Data: 2004-10-28 15:15:34
    Temat: Re: Zaświadczenie o niekaralności
    Od: drixx <s...@o...pl>

    Brusek wyrzeźbił:

> [...]
    > (ze znaczkiem skarbowym) a oni odsyłają mi informacje że nie byłam karana.

    Składasz wniosek w sądzie okręgowym, naklejasz na niego znaczek opłaty
    sądowej za 50 zł. Na wniosku podajesz adres na jaki ma być wysłany. To
    wszystko. Wniosek możesz odebrać również osobiście ( ok 5 dni od momentu
    złożenia)

  • 3. Data: 2004-10-28 16:08:52
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Brusek" napisał
> [...]
    > niekaralności.
    > Problem jest w tym, że sąd jest w Łodzi a ja się nie bardzo moge

    To bierzesz w lapke 50zl i idziesz w Wawie do:
    Krakowego Rejestru Karnego
    ul. Zyciezcow 34
    pn: 9-17, wt-pt: 9-14.30.
    Postoisz 20-30 minut w kolejce - w tym czasie mozna wypelnic wniosek
    o udzielenie informacji (do wziecia na miejscu) i zakupic znaczek -
    podejsc do okienka i po 10 minutach wyjsc stamtad z zaswiadczeniem o
    niekaralnosci.
    No chyba ze chodzilo Ci o cos innego, niz zdobycie takiego
    zaswiadczenia.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 4. Data: 2004-10-29 10:28:02
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    KRK - Krajowy Rejestr Karny... to coś takiego powstało? I teraz oni wydają
    zaświadczenia o niekaralności? A co się stało z Centralnym Rejestrem
    Skazanych?

  • 5. Data: 2004-10-29 10:31:26
    Od: "Brusek" <b...@b...pl>

    > To bierzesz w lapke 50zl i idziesz w Wawie do:
    > Krakowego Rejestru Karnego
    > ul. Zyciezcow 34
    > pn: 9-17, wt-pt: 9-14.30.

    Wielkie dzięki za szczegółowe instrukcje. Może mój post był nieco
    chaotyczny ale z pisma które otrzymałam z sądu okręgowego w Piotrkowie
    Trybunalskim stoi jak byk że mam się udac do KRK do Łodzi - nie bardzo się
    orientuję czy KRK podlega rejonizacji czy też informacje o niekaralności
    mogę uzyskać w krótymkolwiek z miast.

    No chyba ze chodzilo Ci o cos innego, niz zdobycie takiego
    > zaswiadczenia.

    Potrzebuję wyłacznie świstka, który udowodni sądowi, że nigdy nie miałam
    zatargów z wymiarem spawiedliwości ( i obym nigdy nie miała)
    Jeszcze raz dzięki :)
    pozdrawaim
    Beata

  • 6. Data: 2004-10-29 11:07:15
    Od: "Brusek" <b...@b...pl>

    > KRK - Krajowy Rejestr Karny... to coś takiego powstało? I teraz oni wydają
    > zaświadczenia o niekaralności? A co się stało z Centralnym Rejestrem
    > Skazanych?
    Najwyraźniej CRS brzmiał niepoprawnie politycznie...:)

  • 7. Data: 2004-10-29 14:19:30
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Brusek" napisał
    > mam się udac do KRK do Łodzi - nie bardzo się
    > orientuję czy KRK podlega rejonizacji czy też informacje o
    niekaralności
    > mogę uzyskać w krótymkolwiek z miast.

    Ja mieszkam w Lodzi, ale owe zaswiadczenie dostalem od reki u zrodla
    w Wawie - akurat w Wawie bylo mi ono potrzebne :)
    pzdr.
    B.

  • 8. Data: 2004-10-29 14:21:21
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Brusek" napisał
    > z pisma które otrzymałam z sądu okręgowego w Piotrkowie
    > Trybunalskim stoi jak byk że mam się udac do KRK do Łodzi

    Bo z Piotrkowa to blizej jest do Lodzi, niz do Wawy :)
    pzdr.
    B.