  • 1. Data: 2004-10-28 14:26:00
    Temat: Torba - uszkodzenie po 5 minutach uzytkowania - ?
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Witam!
    Po otrzymaniu poczta torby sportowej (ich palcowka miesci wsie w Nowym
    Targu, ja mieszkam w Gdansku) w dniu 26.10.2004 r., następnego dnia udałem
    się samochodem na trening , gdzie po włożeniu podstawowego sprzętu
    hokejowego do w/w torby i próbie zarzucenia jej na ramię nastąpiło
    uszkodzenie mocowania paska.

    Pasek byl zamocowany szwem oraz nitem od wewnatrz wiec w momencie gdy sie
    wyrwal rozerwany zostal w sroku material i poszczepiony nitki na zewnatrz.
    Na moje oko trudno to bedzie naprawic, a napewno nie da sie tego zrobic tak
    by nie bylo sladow naprawy (szwy, latki itd.)

    Skontaktowalem sie ze sklepem a tam twierdza ze to kwalifikuje sie na
    naprawe gwarancyjna. Troszke mnie to smieszy bo torbe uzytkowalem doslownie
    moment...

    Czy nie moge sie domagac zamiany na nowy egzemplarz albo o inny model lub
    zwrot gotowki?

    DZsi wysylam towar poczta i dorzucam do srodka paragon i

    i pisamo gdzie miedzy innymi proszę też o opinię, czy może są w sprzedaży
    torby podobnej wielkości i w zbliżonej cenie, z mocniejszym mocowaniem paska
    na ramię.

    Mam nadzieje ze sie jakos do tego ustosunkuja.

    BTW za pierwszy mrazem przysali mi inny mode ltorby ktory nie mial jednego
    niti mial wade fabryczna, wyminili mi na inna, w dodatku lepszy model ktory
    sobie zazyczylem, za oplata, biorac na siebie koszty przesylki wiec mozna tu
    juz mowic ze mam wielkeigo pecha :-0

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741