    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank bezprawnie pobral mi z konta 800zl
    Date: Sat, 30 Oct 2004 13:25:58 +0200

    Dnia 29 paź o godzinie 23:31, na pl.soc.prawo, Henryk Gruszka napisał(a):

    > Błędnie oceniacie sytuację!

    Ty jesteś nieomylny?

    > Annemone wyraźnie oświadcza, że 8 stówek oddała wiadomej osobie. I nie jest
    > to "ktoś". Przelew błędnie został sporządzony w zapisie numeru konta natomiast
    > nazwa odbiorcy wyraźnie świadczy, że adresatem przelewu nie była Annemone.

    Skąd masz te informacje?
    Ty wpłaciłeś na konto Annemone ta kasę?
    Czy tez pracujesz akurat w tym banku?
    Nigdzie nie napisała że było błędnie podany numer rachunku.

    > A więc błędnie weszła w posiadanie 800
    > zł. Będąc człowiekiem uczciwym wykazała się nadgorliwością i osobiście
    > zwróciła kasę. Obowiązkiem banku było zabezpieczenie roszczeń wpłacającego.

    Obowiązkiem banku jest prowadzenie rachunku Annemone, i ew. kontakt w
    przypadku nieprawidłowości np. takich jakie wystąpiły.

    > Taki błąd jest wyjaśnialny choćby po analizie potwierdzenia przelewu. I
    > dysponent konta powinien wiedzieć, że nie może wzbogacić się tytułem takiego
    > błędu w sztuce.

    Jaka *sztukę* masz na myśli?

> [...]
    > przyczynnikiem popełnienia błędu przelewu więc nie powinna poczuwać się do
    > naprawy szkody nie wyrządzonej, bo też jej nie uczniła!! Teraz wiele zależy
    > od osoby obdarzonej nadgorliwością Annemone. Jeżeli wykaże się podobnym
    > usposobieniem i wychowaniem to kłopot z głowy. W przeciwnym wypadku sprawa
    > nie będzie rozpatrywana z urzędu bo też Annemone nie utraciła pieniędzy w
    > wyniku działania przestępczego. I nie będę się dalej rozpisywał ale
    > roszczenia Annemone mogą okazać sie nie skuteczne jeżeli "ktoś" wykaże się

    Dowody dokonania przelewu świadczą dobitnie jednak o czym innym. Jeden błąd
    został dwukrotnie "naprawiony" - sprawa jest oczywista!

    > Dalsze wywody w tym temacie nie powinny mieć miejsca. Więc na
    > tym kończę i odsyłam wszystkich pieniaczy do zapoznania się z procedurami
    > choćby przelewowymi.

    A co nas to obchodzi że Ty kończysz?
    Możemy kontynuować wątek choćby i do końca internetu ;)

    > Zaoszczędzicie tym samym swojego i innych czasu na czytanie zbędnych widzimisię.

    Gwoli wyjaśnienia - to jest GRUPA DYSKUSYJNA - a nie twoje poletko.

    > I opowiedźcie sobie na pytanie czy gdyby ktoś
    > podał wam błędnie mój numer konta na wpłatę waszych zobowiązań to znaczy, że
    > powinniście się iść wypałować bo kasa jest moja?

    Możesz napisac o co Ci chodzi?
    Bo z tego Twojego pytania - to jakiś bełkot wyszedł.

    > Chyba was porąbało !!!!

    Alfons i Omega? ROTFL

    > Użytkownik "Annemone" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Cytuj poprawnie skoro już chcesz uczestniczyć w dyskusjach na grupach
    dyskusyjnych.
    Sugeruję także zadeklarowanie odpowiedniego charsetu, Panie NIEOMYLNY i
    WSZECHWIEDZĄCY.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423