    From: "BartekB" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank bezprawnie pobral mi z konta 800zl
    Date: Sat, 30 Oct 2004 10:20:52 +0200

    Użytkownik "Comodant" napisał
    >Aha czyli komornik jest w waszym prawniczym gangu przestępczym
    > i on może kraść, a kobieta biedna nie może sobie swojego odebrać.

    No zaraz, kobiecie pozwalasz wyniesc komputer, a komornik kradnie??
    Kazdy ma swoj punkt widzenia - kto zatem w sprawach spornych ma
    ustalac, ktory z nich jest sluszniejszy, Salomonie?

    > Ale ona oddała, a bank nie chce jej oddać.

    Blad byl banku i on powinien naprawiac pomylke. Szczerze wspolczuje
    kobiecie jej nadgorliwosci, ale najpierw zawsze trzeba troche
    pomyslec, zeby nie miec pozniej klopotow. Bank nie odpowiada za
    celowe poczynania swoich klientow.

    > Twoje wypowiedzi naprawdę mają taki sens - bezbez-sens

    Tylko dla Ciebie. Jesli nie mozesz jak inni dookola zrozumiec sensu
    wypowiedzi, to dalsza dyskusja jest bezcelowa. Nie dawno, przy
    okazji innego "burzyciela porzadku", uslyszalem ciekawe zdanie:
    "Nie dyskutuj z idiota. Najpierw sciagnie rozmowe do swojego
    poziomu, a potem pokona Cie za pomoca wiekszego doswiadczenia" To
    calkiem madre podejscie, wiec sie do niego zastosuje... Witam w KF.
    bez pzdr.
    B.

    PS. Dodam jeszcze haslo B. Smolenia: "Norma jest ogol, a nie
    margines" - pomysl czasem o tym...

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."