  • 11. Data: 2006-02-27 15:53:57
    Temat: Re: automat z piwem-teoretycznie
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    news:1cuwxs1w7bowh$.1khe5qt2xyzfv$.dlg@40tude.net...
> [...]

    Prywatny klub ma prawo wprowadzic ograniczenie 'wpuszczamy tylko
    pelnoletnich'. Tak jak 'wpuszczamy tylko kobiety' np.
    Osoba która chce wejsc musi wiec sama postarac sie o uwiarygodnienie, ze
    jest pelnoletnia.
    Wystarczy OKAZAC bramkarzowi dowód. To NIE jest legitymowanie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 12. Data: 2006-02-27 16:36:52
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    scream napisał(a):
    > Uzasadnij.

    Bo nie istnieje przepis określający taki czyn zabroniony.
    Wybacz, ale dalej ciągnąć dyskusji nie zamierzam, niejedna już się
    odbyła, stanowiska zostały przedstawione, przekonany ani trochę nie jestem..

    KG

  • 13. Data: 2006-02-27 19:08:54
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pelnoletnich'. Tak jak 'wpuszczamy tylko kobiety' np.
    > Osoba która chce wejsc musi wiec sama postarac sie o uwiarygodnienie,

    jak osobnik plci dowolnej ma sie postarac o uwiarygodnienie, ze jest
    plci zenskiej?

    --
    pozdro
    ape

  • 14. Data: 2006-02-27 19:26:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > jak osobnik plci dowolnej ma sie postarac o uwiarygodnienie, ze jest
    > plci zenskiej?

    Wymyśl ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2006-02-27 19:46:52
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Wymyśl ...

    mam bujna wyobraznie i wymyslilem ale zakladam, ze to zadanie dostalol
    lyse karczycho z agencji ochroniarskiej...
    dasz mu wskazowki?

    --
    pozdro
    ape

  • 16. Data: 2006-02-27 19:57:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

    > Prywatny klub ma prawo wprowadzic ograniczenie 'wpuszczamy tylko
    > pelnoletnich'. Tak jak 'wpuszczamy tylko kobiety' np.

    Prywatny klub może być "tylko dla członków". Ale jak nie jest "tylko dla
    członków" - nie może dowolnie selekcjonować klientów.

  • 17. Data: 2006-02-27 20:13:50
    Od: "kuku" <d...@g...com>

    zakładamy że jest

    chodzi mi glównie o to kto by odpowiadał za sprzedaż osobie
    niepełnoletniej w takim wypadku - właściciel automatu czy
    właściciel miejsca w którym niepowinno teoretycznie być osób
    nepełnoletnich

  • 19. Data: 2006-02-27 20:31:05
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:440359bd$1@news.home.net.pl...

    > Prywatny klub może być "tylko dla członków". Ale jak nie jest "tylko dla
    > członków" - nie może dowolnie selekcjonować klientów.

    Podstawa prawna misiaczku?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 20. Data: 2006-02-27 20:37:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2006 21:31:05 +0100, SQLwysyn napisał(a):

    (...)
    > Podstawa prawna misiaczku?

    Prosze, nie zaczynajcie tego znowu!
    Dyskusja o tym była już milion razy.