  • 1. Data: 2006-02-27 11:23:23
    Temat: automat z piwem-teoretycznie
    Od: "kuku" <d...@g...com>

    zalóżmy takie coś:
    stawiam automat z piwem (pewnie w polsce takie urządzenie byloby
    nielegalne bo osoby poniżej 18 roku życia mogłyby kupować) ale
    stawiam go w takim miejscu, w którym z definicji nie powinno być
    osób poniżej 18 lat (seans w kinie dla dorosłych, dyskoteka itp.)
    czy w takim wypadku to urządzenie byłoby legalne?? (pomijam zakaz
    sprzedaży pijanym- albo niech to będzie automat z fajkami wtedy to
    odpada)
    Jak ma się to do polskiego prawa

  • 2. Data: 2006-02-27 11:29:00
    Temat: Re: automat z piwem-teoretycznie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kuku wrote:

> [...]
    > stawiam go w takim miejscu, w którym z definicji nie powinno być
    > osób poniżej 18 lat (seans w kinie dla dorosłych, dyskoteka itp.)

    Co to znaczy 'z definicji nie powinno'?

    'Bramkarz' nie ma prawa legitymować ani selekcjonować - każdy ma prawo
    wejść, a jak będzie 'ochrona' robić problemy, to popełnią wykroczenie.

  • 3. Data: 2006-02-27 11:39:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Co to znaczy 'z definicji nie powinno'?
    >
    > 'Bramkarz' nie ma prawa legitymować ani selekcjonować - każdy ma prawo
    > wejść, a jak będzie 'ochrona' robić problemy, to popełnią wykroczenie.

    klub ze striptisem, bramkarz wpuszczajac taka osobe
    sprawdzil by legitymacje w stanie wyzszej koniecznosci :-)

    P.

  • 4. Data: 2006-02-27 12:08:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2006 12:39:51 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > klub ze striptisem, bramkarz wpuszczajac taka osobe
    > sprawdzil by legitymacje w stanie wyzszej koniecznosci :-)

    Dowiedz się może najpierw co to jest stan wyższej konieczności :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-02-27 12:35:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    scream napisał(a):

    > Dowiedz się może najpierw co to jest stan wyższej konieczności :)

    wiem co to jest, z tym ze jak ma wiecej niz 15 lat to nie przejdzie.

    P.

  • 6. Data: 2006-02-27 13:17:26
    Od: "kuku" <d...@g...com>

    no to jednostka wojskowa - zolnierze powinni miec skonczone 18 chyba
    ;)

  • 7. Data: 2006-02-27 14:23:07
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    a pozwolenie na sprzedaz browaru jest ??

    pozdr

  • 8. Data: 2006-02-27 14:44:47
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > 'Bramkarz' nie ma prawa legitymować ani selekcjonować - każdy ma prawo
    > wejść, a jak będzie 'ochrona' robić problemy, to popełnią wykroczenie.

    nie popełnią :-p

    KG

  • 9. Data: 2006-02-27 14:52:10
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 27 Feb 2006 05:17:26 -0800, kuku napisał(a):

    > no to jednostka wojskowa - zolnierze powinni miec skonczone 18 chyba

    Nie wolno.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-02-27 14:52:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2006 15:44:47 +0100, kam napisał(a):

    > nie popełnią :-p

    Uzasadnij.

    --
    best regards,