  • 1. Data: 2006-10-19 10:19:58
    Temat: apelacja
    Od: D...@i...pl

    Potrzebuje wzór apelacji od wyroku pierwszej instancji;oraz wzór
    wniosku owyroku wraz z uzasadnieniem (walczę z ZUSem o ustalenie grupy
    inwalidzkiej) bardzo dziękuje i serdecznie Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-10-19 17:08:57
    Temat: Re: apelacja
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > wniosku owyroku wraz z uzasadnieniem

    już pisze wzór:
    "proszę o doręczenie wyroku (sygn.) wraz z uzasadnieniem" ;]

    > Potrzebuje wz=F3r apelacji od wyroku pierwszej instancji;

    no tutaj to już przesadziłeś ;p

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2006-10-20 04:50:11
    Od: stern <s...@0...pl>

    Kaiser Souza napisał(a):

    > już pisze wzór:
    > "proszę o doręczenie wyroku (sygn.) wraz z uzasadnieniem" ;]

    e to nie karne :P

    1. wnoszę o sporządzenie uzasadnienia
    2. doręczenie mi wyroku z uzasadnienem

    > no tutaj to już przesadziłeś ;p

    nie przesadzaj.

    Zaskarżam wyrok Sądu rejonowego w ................ z dnia .............
    (sygn. akt. (........) w całości / części i wnoszę o jego uchylenie /
    zmianę w całości / części.
    Zaskarżonemu wyrokowi zarzucam:
    1..................

    Uzasadnienie