  • 1. Data: 2006-10-19 10:48:09
    Temat: TPSA: karta niewazna
    Od: "Michal Sawicki" <m...@o...pl>

    TPSA samowolnie uniewaznila chipowe karty telefoniczne do automatow zakupione
    jako bezterminowe nadajac im po sprzedazy termin waznosci (grudzien'2005, w
    praktyce pozniejszy). Zostalo mi na karcie ok. 90 impulsow, czyli kilkadziesiat
    zl i tym razem nie zamierzam odpuscic. Wczesniej zostalem w ten sam sposob
    oszukany poprzez uniewaznienie zetownow. Sprawa dotyczy calej polski i
    przypuszczalnie setek tysiecy okradzionych klientow.

    Po pierwsze zazadam pisemnie od TPSA odblokowania tych kart lub zwrot
    rownowartosci. Tu pytanie: na ktore artykuly sie w tym pismie powolac? Gdzie
    znajde zapisy o jednostronnej zmianie warunkow umowy przez operatora po
    dokonaniu platnosci przez konsumenta?

    M.

  • 2. Data: 2006-10-19 11:43:20
    Temat: Re: karta niewazna
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Michal Sawicki" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Gdzie
    > znajde zapisy o jednostronnej zmianie warunkow umowy przez operatora po

    Idź gdziekolwiek do punktu sprzedaży tepsy. Oddadzą ci kasę bez problemu.