  • 1. Data: 2006-10-19 05:41:32
    Temat: odchodze z firmy i zakladam swoja-ten sam profil dzialalnosci
    Od: "Lipszy" <b...@w...pl>

    Witam.

    Jak w temacie. Z racji tego iz moja prowizja od nowego roku ulegnie
    znacznemu obnizeniu, postanowilem sie zwolnic i zalozyc wlasna firme.
    Moja praca polega na tym iz poruszam sie w terenie, po warsztatach
    samochodowych i sprzedaje wyposazenie do nich.
    Od stycznia robil bym to samo, juz na podstawie wlasnej dzialalnosci, m.in.
    u swoich obecnych klientow. Moja oferta bylaby bardzo zblizona do obecnej. W
    pewnej czesci by sie pokrywala. Czy ma to jakies znaczenie?
    Czy istnieje w polskim prawie jakis przepis, na podstawie ktorego moja
    obecna-od stycznia była firma, moglaby mnie pozwac do sadu, czy robic jakies
    utrudnienia na drodze formalnej?
    Dzieki za odpowiedz.

    pozdr.

    Artur