  • 1. Data: 2006-10-19 08:41:31
    Temat: wymiar urlopu
    Od: d...@o...pl

    Witam
    Pracuje na umowe o prace od 15 maja 2006r.
    wymiar urlopu jaki mi przysluguje to 20 dni / rok
    ile zatem przysluguje mi urlopu wypoczynkowego w tym roku?? 12 czy 13
    dni??

    p.s.
    prosze o konkretna odp., jesli ktos nie jest pewien w 100% prosze o
    milczenie w sprawie:)

  • 2. Data: 2006-10-19 09:42:45
    Temat: Re: wymiar urlopu
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > dni??
    >
    > p.s.
    > prosze o konkretna odp., jesli ktos nie jest pewien w 100% prosze o
    Kodeks pacy - tam masz konkretna 100% odpowiedz.

    K.

  • 3. Data: 2006-10-19 10:42:32
    Od: "Magda" <m...@o...pl>

    Krzysztof wrote:
> [...]

    Taki wymiar urlopu przysługuje po roku pracy, gdy pracownik
    zatrudniony jest krócej niż 10 lat.

    Jeżeli podjąłeś pracę po raz pierwszy to w roku kalendarzowym w
    którym podjąłeś pracę, uzyskujesz prawo do urlopu z upływem
    każdego miesiąca pracy, w wymiarze 1/12 wymiaru urlopu
    przysługującego Ci po przepracowaniu roku.
    Należy Ci się więc urlop proporcjonalny do liczby miesięcy
    przepracowanych u danego pracodawcy. Warto dodać, że należny wymiar
    urlopu, przy ustalaniu urlopu propocjonalnego, zaokrągla się w
    górę.

  • 4. Data: 2006-10-19 10:42:32
    Od: d...@o...pl

    > Kodeks pacy - tam masz konkretna 100% odpowiedz.

    dzięki za super odp.

  • 5. Data: 2006-10-19 10:49:34
    Od: d...@o...pl

    Magda napisał(a):

> [...]
    > każdego miesiąca pracy, w wymiarze 1/12 wymiaru urlopu
    > przysługującego Ci po przepracowaniu roku.

    tak podjełam prace na umowe o prace po raz pierwszy
    wiem ze wychodzi za miesiąc 1,66 dnia
    ale jak jest w przypadku gdy w maju pracowałam 15 dni??
    czy w takim razie przysługuje mi urlop za 15 dni??

> [...]
    > przepracowanych u danego pracodawcy. Warto dodać, że należny wymiar
    > urlopu, przy ustalaniu urlopu propocjonalnego, zaokrągla się w

    za 6 miesięcy (czerwiec- grudzień) zatem jest 12 dni, a maj? wlicza
    się czy też nie?

  • 6. Data: 2006-10-19 15:56:08
    Od: "art409" <a...@w...pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    tak podjełam prace na umowe o prace po raz pierwszy
    wiem ze wychodzi za miesiąc 1,66 dnia
    ale jak jest w przypadku gdy w maju pracowałam 15 dni??
    czy w takim razie przysługuje mi urlop za 15 dni??

    w pierwszym dniu pracy przysluguje ci juz 1/12 wymiaru urlopu!
    twoj okres rozliczeniowy rozpoczyna sie kazdrego 15 miesiaca wiec jesli
    pracujesz 6 miesiecy i np dwa dni przysługuje ci 7/12 wymiaru urlopu!

    Pozdrawiam,
    Artur