  • 11. Data: 2005-03-01 20:15:33
    Temat: Re: aparat cyfrowy HP, pekniety LCD, rekojmia/gwarancja?
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Chwila... pozyczyles ten telefon znajomym, a oni oddali Ci go
    > z peknietym LCD i stwierdzeniem ze to od temperatury? :D
    >
    > Czy dorzucili na odchodnym "So long, sucker..." ? :)

    nawiazujac, pozyczylem jakies pol roku temu cyfrowke od znajomego z pracy na
    impreze weselna. juz w UM zerwala sie/odczepila sprezynka od klapki lampy
    blyskowej. aparat dzialal do okolo 01.00 (miala go moja siostra, ja juz nie
    bylem w stanie robic zdjec), potem przestal reagowac na wszelkie prosby.
    kiedy w poniedzialek przedstawilem sprawe znajomemu spojrzal na mnie jakbym
    robil z niego durnia. powiedzialem, ze zalatwie sprawe gwarancji. napisalem
    szczerze co sie dzialo z aparatem i wyslalem do serwisu, po jakims czasie
    przyslali aparat naprawiony i eskpertyze, iz sprezynka od klapki wpadla do
    srodka i zrobila jakies spiecie. znajomy mnie przeprosil, ja przeprosilem
    siostre...

  • 12. Data: 2005-03-01 20:19:35
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    XXX napisał(a):
    > Własnie w tym przypadku jest potrzebny dowód zakupu, paragon lub faktura

    o właśnie, dowód zakupu a nie paragon lub faktura

    KG

  • 13. Data: 2005-03-02 00:06:59
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Kubaz <k...@W...tlen.pl> wrote:

    > paragon lub faktura jest przeciez dowodem zakupu

    Ale nie _JEDYNYM_ - w tym przypadku taka role moze
    wlasnie pelnic prawidlowo wypelniona faktura. Zreszta nawet
    nieprawidlowo wypelniona stanowi zaczatek dowodu - jest
    przeciez jeszcze dokumentacja sprzedazy u sprzedawcy.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

  • 14. Data: 2005-03-02 00:21:39