  • 1. Data: 2005-03-01 11:20:58
    Temat: wykup mieszkania wycena biegłego?
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Czy gdzieś coś na ten temat znajdę? Jak wycenia się mieszkania komunalne do
    wykupu-Kraków
    Dość stara kamienica, właśnie był biegły i spisał protokół.Typu - pokój:
    okno drewniane, parkiet,tapeta,balkon ok2 m kw.i tyle...
    Balkon się wali, a okna są do wymiany.Dla odmiany drzwi wejsciowe to nowa
    Gerda (mam rachunki).a zostały zpisane jako drzwi antywłamaniowe.
    Wobec tego jak wycenia się w tym przypadku mieszknia? Myslałam, ze cena
    zależy nie tylko od lokalizacji i metażu, ale też od stanu technicznego.I
    co jeśli był poprawiany na mój koszt a nie gminy?
    TMK

  • 2. Data: 2005-03-01 12:25:56
    Temat: Re: wykup mieszkania wycena biegłego?
    Od: "Bonifacy" <d...@w...pl>

    W Jeleniej Górze otrzymałem odpowiedź, że mieszkania komunalne sa wyceniane
    bez uwzględnienia ich stanu techniznego czy lokalizacji pomieszczeń hig.
    sanit. Lliczy sie tylko metraż. Korzystne jest więc kupić mieszkanie dobre a
    nie złe. Tym bardziej, że złe mieszkanie jest najczęściej w zaniedbanym i b.
    starym budynku i wymagać będzie "od zaraz" remontów, także remontów klatki
    schodowej co to 40 lat czekała administracja na pawianów co wykupią
    mieszkania.