  • 1. Data: 2005-03-01 11:56:44
    Temat: ERIDA.com.pl - prosba do uzytkownikow
    Od: Small Sparrow <o...@s...sparrow>

    Witam,

    mam prosbe do uzytkownikow serwisu ERIDA.com.pl, ktorzy wykupili
    abonament. Zalezy mi na pelnym tekscie:

    Orzecznictwo Sądów Apelacyjnych > Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych

    Wyrok Sądu Apelacyjnego w Krakowie z dnia 11 września 1996 r.

    Rocznik: 1997, miesiąc: 7, pozycja: 21, Sygnatura: III AUr 105/96
    Data wprowadzenia do systemu: 05-10-2003
    Data wydania przez organ: b.d.

    Teza:
    W prawie ubezpieczeń społecznych pojęcie nienależnego świadczenia
    definiowane jest w art. 106 ustawy z dnia 14 grudnia 1982 r. o
    zaopatrzeniu emerytalnym pracowników i ich rodzin (Dz.U. Nr 40, poz. 267
    z póżn. zm.) z punktu widzenia osoby, która je pobrała stawiając - dla
    ustalenia obowiązku zwrotu po jej stronie - wymóg świadomości i
    premedytacji w pobraniu świadczenia nienależnego. Obowiązek zwrotu
    obciąża zatem tego - i tylko tego - kto przyjął świadczenie w złej
    wierze wiedząc, że mu się nie [...]
    [pełny tekst]

    Jezeli ktos w ramach swojego konta moglby mi go sciagnac, bylbym
    zobowiazany. Prosze o to gdyz uwazam, ze dla jednego tekstu nie warto
    wykupywac 3-miesiecznego abonamentu. Szczerze mowiac nie wiem nawet
    gdzie szukac kogos kto moglby byc uzytkownikiem tego serwisu, pomyslalem
    wiec o tej grupie. Mozecie mi pomoc?

    --
    pozdrawiam,
    Michal