  • 1. Data: 2005-05-30 10:17:50
    Temat: [allegro - pomocy] Problem z nierzetelnym sprzedawca
    Od: "Michal Kowalczyk" <m...@w...walbrzych.pl>

    Witam,

    Mam taki problem : Kupilem od goscia na allegro dwa komputery, na sumke 1,2k
    PLN. Wyslalem do goscia dwa maile na ktore nie uzyskalem zadnej odpowiedzi.

    Komputery doszly, jednak nie takie jak mialy byc. Zamiast 2 x 256 MB RAMu na
    kazdym kompie mialem po 128 MB, oba komputery zakurzone strasznie,
    generalnie w oplakanym stanie.

    Probowalem sie do goscia dodzwonic, ale niestety nie odebral. Wyslalem mu
    wiec sms'a, ze czekam 60 minut na oddzwonienie, w przeciwnym razie wystawiam
    negatywa~~

    Gosciu mial na swoim koncie ponad 300 pozytywow i tylko jednego negatywa,
    wydawal sie wiec wiarygodny...

    No i zadzwonil. Powiedzialem o co chodzi, i stwierdzil ze moze faktycznie
    poszlo 128 mb. Kazal mi przeslac naklejki z obudowy poczta i obiecal ze
    odesle ram...

    Ja jednak juz tych komputerow nie chce, bo jesli na samym poczatku mam
    problem, moze sie okazac w przyszlosci ze bedzie jeszcze gorzej...

    Na dodatek nie mam juz czasu czekac na reakcje, wole sobie kupic u kogos
    innego, bardziej konkretnego, ktory potraktuje mnie powaznie...

    I tutaj mam pytanie, mam jakies prawo do zwrotu towaru i odzyskania
    pieniedzy ?? Nie chce miec z tym gosciem nic wspolnego, przejechalem sie na
    samym poczatku transakcji z tym gosciem i mam dosyc...

    Obowiazuje cos takiego jak rekojmia... Jak to sie ma w rzeczywistosci i w
    odniesieniu do zakupow na allegro ??

    Za odpowiedz z gory serdecznie dziekuje~~

    --
    Michal Kowalczyk

    Walbrzyskie WOPR
    http://www.wopr.walbrzych.pl
    mejlto : michal=dot=kowalczyk=at=wopr=dot=walbrzych=dot=pl
    GG : #1788436

  • 2. Data: 2005-05-31 07:59:05
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Michal Kowalczyk napisał(a):
    > No i zadzwonil. Powiedzialem o co chodzi, i stwierdzil ze moze faktycznie
    > poszlo 128 mb. Kazal mi przeslac naklejki z obudowy poczta i obiecal ze
    > odesle ram...

    No i prawidłowo, widać dlaczego ma tyle pozytywów.

    > Ja jednak juz tych komputerow nie chce, bo jesli na samym poczatku mam
    > problem, moze sie okazac w przyszlosci ze bedzie jeszcze gorzej...

    Jak już ich nie chcesz, to sprzedaj na allegro :P

    > I tutaj mam pytanie, mam jakies prawo do zwrotu towaru i odzyskania
    > pieniedzy ??

    Żartujesz, prawda?

    --
    Pozdrawiam,