  • 1. Data: 2005-05-30 08:53:07
    Temat: pijany przestepca - kryminalista - RADZCIE! :)
    Od: "GORDON" <k...@o...pl>

    dzien dobry Panstwu.
    no i stalo sie - przedwczoraj jadac na rowerze z dwoma kolegami
    wieczorem grzecznie - po chodniczku obok ulicy - zostalismy
    zatrzymani przez przeuprzejmego pana policjanta, zbadani na
    obecnosc alkoholu i spisano nasze dane i wyznaczono nam
    wizyte na dzien dziecka, na godzine 16-ta w komisariacie,
    w celu porozmawiania z pania "z dochodzeniowki".
    podczas spisywania naszych danych pan policjant powiedzial,
    ze najprawdopodobniej beda jakies roboty spoleczne tudziez
    grzywna. spytalismy go otwarcie czy za takie cos mozna stracic
    prawo jazdy. on nam na to, ze "panowie, nie martwcie sie, byc
    moze jak ja bym wam od razu zabral prawko to tak, ale tego nie
    robie. prawka nie stracicie. grzywna lub prace spoleczne"\
    . no i co ja mam o tym myslec? wiem, ze zgodnie z prawem
    to z automatu powinnie zabrac prawko i do sadu, wyrok, hardkor
    (mielismy po ok. 1.5 promila) i za jazde na rowerze jestem
    przestepca. ale - czy moze byc tak, ze sprawa nie wyjdzie
    w ogole z komendy i skonczy sie na jakiejs grzywnie na rzecz
    gminy? o prawku w ogole nie bylo zadnej mowy podczas tego
    spisywania danych, dopiero potem spytalismy czy jest taka
    mozliwosc, na co pan wladza powiedzial, ze nie nie nie
    na pewno nie.
    co o tym sadzicie i co radzicie.
    co mowic na tym spotkaniu z pania z "dochodzeniowki".
    jakie ja mam prawa, co mi moga zrobic.
    bo glupi jestesmy i nic tak naprawde nie wiemy.

  • 2. Data: 2005-05-30 08:58:43
    Temat: Re: pijany przestepca - kryminalista - RADZCIE! :)
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    GORDON napisał(a):

    > bo glupi jestesmy i nic tak naprawde nie wiemy.

    I prawku ... sąd odbierze wam PJ , bo o to będzie wnioskował
    prokurator ...

    Art 178 par 2 KK ...
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2005-05-30 09:45:46
    Od: "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:d7ekr7$eu2$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > I prawku ... sąd odbierze wam PJ , bo o to będzie wnioskował prokurator
    >
    > Art 178 par 2 KK ...

    Prawko stracicie prawie na pewno, prowdopodobnie tez jakis rok, czy 2 w
    zawieszeniu na 2-3.
    O ile oczywiscie jestes nie karany.
    To panstwo prawa, a ty jestes przestepca, bardzo groznym dla spoleczenstwa.
    Przeciez mogles zabic stada ludzi, a moze nawet jakis budynek rozwalic.
    Znajomy dostal nie dawno 1 rok w zawieszeniu na 2 lata, za to samo.
    Pozdrawiam i powodzenia
    Lunac

  • 4. Data: 2005-05-30 10:33:51
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu.org>

    Lunac wrote:
    > To panstwo prawa, a ty jestes przestepca, bardzo groznym dla spoleczenstwa.
    > Przeciez mogles zabic stada ludzi, a moze nawet jakis budynek rozwalic.

    Kpij sobie, kpij. Od prostych wykroczeń się zaczyna a kończy poważnych
    rzeczach (no bo wtedy się udało to i tym razem się uda). Ciche
    społeczne przyzwolenie na bezprawie, dzięki właśnie takim kpiarzom jak ty.

    Ale jakby taki pijany rowerzysta wyjechał nagle pod twoje koła to byś
    krzyczał całkowicie inaczej!

    > Znajomy dostal nie dawno 1 rok w zawieszeniu na 2 lata, za to samo.

    I bardzo dobrze. Tylko nie mów, że niesłusznie.

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 tow_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 5. Data: 2005-05-30 11:52:57
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    towarzysz Vader napisał(a):

    > Ale jakby taki pijany rowerzysta wyjechał nagle pod twoje koła to byś
    > krzyczał całkowicie inaczej!

    No to inny przykład zbrodni ludobójstwa.
    Rowerzysta ... środek zimy ... 2 w nocy ... plac wielkości
    boiska , nikogo nie ma ... rowerzysta naparza przez śniegi i
    lody ... W wydychanym powietrzu wykryto 0,54 czyli dawkę po 2
    piwną ... (stwierdzone na podstawie autopsji , czy innych tam
    badań życiowych) ...

    Wyrok:
    Pawo jazdy rok, wolność 2 na 3 , 1000 PLN

    > I bardzo dobrze. Tylko nie mów, że niesłusznie.

    Dziwne ... porównajmy szkodliwość społeczną w odniesieniu do kar
    gdzie zapadają wyroki poniżej 1 roku ... 3 dresów w wawie obiło
    mi facjatę , zapieprzyło 3500 z portfela i tel kom ... rok w
    zawieszeniu na 2.

  • 6. Data: 2005-05-30 13:29:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Stasio Podróżnik wrote:

> [...]
    >
    > Wyrok:
    > Pawo jazdy rok, wolność 2 na 3 , 1000 PLN

    mógł prowadzić a nie jechać.

  • 7. Data: 2005-05-30 13:46:14
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: witek [Mon, 30 May 2005 08:29:51 -0500]:

    > mógł prowadzić a nie jechać.

    A daj spokoj, troche zdrowego rozsadku tez nalezy zachowac
    a nie sie slepo zagapiac w przepisy. Komu on tam niby tym
    jezdzeniem zagrazal, biednym niewinnym zaspom sniegu?

    Kira

  • 8. Data: 2005-05-30 14:00:49
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > mógł prowadzić a nie jechać.

    Lol ... A czemu miałby nie pojeździć na takim placyku ?
    Ja np z chęcią bym sprawdził na jakiejś pustej drodze
    nieuczęszczanej, wewnętrznej nawet , ... na 3 promilach ...
    chciałbym wiedzieć jak ślamazarnie sie poruszam wtedy autem i
    jakie zagrożenie dla siebie i innych stwarzam. wale w kraweznik
    czy drzewo i mam za to miec odebrane prawko ? Cos cie pogielo
    (Hipotetyczna sytuacja - zapewniono brak dostepu osob 3 oprocz
    policji)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 9. Data: 2005-05-30 14:06:09
    Od: "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > Komu on tam niby tym
    > jezdzeniem zagrazal, biednym niewinnym zaspom sniegu?

    Właśnie o to chodzi. Prawo nie zawsze jest tworzone w interesie ludzi.
    Moim zdaniem też trzeba to jakoś rozgraniczyć. Pijany rowerzysta na jezdni -
    ok. stanowi zagrożenie.
    Ale na chodniku, sciezce rowerowej, w nocy...
    A dla policji to raj. Łatwy cel, i jak poprawia statystyki...
    Pozdrawiam
    Lunac

  • 10. Data: 2005-05-30 14:13:12
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    > A daj spokoj, troche zdrowego rozsadku tez nalezy zachowac
    > a nie sie slepo zagapiac w przepisy. Komu on tam niby tym
    > jezdzeniem zagrazal, biednym niewinnym zaspom sniegu?

    Chodzi o zasadę. Dziś rower - jutro samochód. Poza tytm sobie zagrażał.
    Widzieliscie jak Pershing załatwił się na rowerku? Roślina. A potem wszyscy
    płacą za leczenie takiego pijaka rowerzysty.

    PZDR
    Mroczny Daro