  • 1. Data: 2005-05-30 10:26:13
    Temat: Sprzedac motorower i podpisac umowe?
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    Witam
    3 lata temu kupilem motorower na czesci (co prawda chodzil), dowod jest na
    pierwszego wlasciciela, ja kupilem chyba od trzeciego. Okazalo sie, ze
    jezdzil calkiem calkiem i teraz go sprzedaje ale nie wiem czy powinienem
    spisac umowe z kupujacym? Ja mu mowie, ze wczesniej nic nie spisywalem i
    teraz tez nie chce zreszta to mu sie na nic nie przyda ta umowa, czy moge ja
    podpisac nie obawiajac sie o nic?

    --
    Kubaz

  • 2. Data: 2005-05-30 10:54:45
    Temat: Re: Sprzedac motorower i podpisac umowe?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spisac umowe z kupujacym? Ja mu mowie, ze wczesniej nic nie spisywalem
    > teraz tez nie chce zreszta to mu sie na nic nie przyda ta umowa, czy

    A ubezpieczenie OC było płacone?

  • 3. Data: 2005-05-30 11:48:50
    Od: "Lens" <n...@m...pl>

> [...]
    > teraz tez nie chce zreszta to mu sie na nic nie przyda ta umowa, czy moge

    A czy przypadkiem motorowery nie musza byc rejestrowane -w wydziale
    komunikacji podczas rejestrowania potrzeba dokumentu potwierdzajacego prawo
    wlasnosci (umowa kupna-sprzedazy, faktura), inaczej to chyba nie ma szansy
    zarejestrowac i legalnie jezdzic.

    pozdr.

  • 4. Data: 2005-05-30 17:06:01
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Lens" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    prawo
    > wlasnosci (umowa kupna-sprzedazy, faktura), inaczej to chyba nie ma szansy

    Ja nie rejestrowalem go bo mi to nie bylo do niczego potrzebne, sprzedaje
    tak jak jest - z dowodem na pierwszego wlasciciela a kupiec chce spisac
    umowe

    --
    Kubaz

  • 5. Data: 2005-05-30 17:06:48
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    > A ubezpieczenie OC było płacone?

    nie, nawet nie dostalem zadnej polisy ani nic, nie domagalem sie nawet bo to
    mial byc dawca czesci

    --
    Kubaz

  • 6. Data: 2005-05-30 19:26:17
    Od: "Koola" <n...@s...pl>

    > Ja nie rejestrowalem go bo mi to nie bylo do niczego potrzebne, sprzedaje
    > tak jak jest - z dowodem na pierwszego wlasciciela a kupiec chce spisac
    > umowe

    No i ma racje bo jak pozniej udowodni komus ze to jego wlasnosc i pochodzi z
    legalnego zrodla a nie z kradziezy.

    pozdr.

  • 7. Data: 2005-05-30 20:08:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    wiadomości

    > nie, nawet nie dostalem zadnej polisy ani nic, nie domagalem sie nawet
    bo to
    > mial byc dawca czesci

    To przygotuj się, ze jak sprzedaż motor jako motor, a nie kup części
    zamiennych i gość to pójdzie zarejestrować, to się ktoś upomni.

    Jak nie, to po prostu spiszcie części tego motocykla i mu sprzedaj jako
    części. Zakazu zmontowania nie ma. :-)