  • 1. Data: 2005-05-30 08:25:52
    Temat: Allegro i Intrium Justitia - pilne
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    Witam,

    przyszedl sobie list od Intrium Justitia z tekstem o dlugu wobec Allegro.
    Problem tylko w tym, ze:
    - dlug jest na osobe zmarla
    - owa osoba nie miala komputera
    - ni internetu
    - i na 100% nigdy w zyciu z tego nie korzystala
    - na 100%*n (przy czym n to dowolna liczba > 1) nigdy nie korzystala z
    Allegro

    Sam 2 razy cos kupilem na Allegro i wiem, ze serwis ow przysyla listem kod
    aktywacyjny w celu potwierdzenia danych osobowych i adresu, ktory wpisac
    potem nalezy w serwisie.

    Adres, na ktory list byl wyslany, zamieszkuja lokatorzy (mieszkanie jest
    wynajmowane).

    Co z tym fantem poczac? Mamy zamiar zadzwonic do Allegro i dowiedziec sie o
    szczegoly, z Intrium nie mamy zamiaru nawet gadac.
    Jak dalej postepowac?

    --
    Olleo

  • 2. Data: 2005-05-30 08:55:19
    Temat: Re: Allegro i Intrium Justitia - pilne
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Olleo napisał(a):

    > - dlug jest na osobe zmarla

    I prosisz o poradę, w jaki sposób ta osoba w razie czego ma
    bronić się przed sądem ?
    Lol ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2005-05-30 08:58:04
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > I prosisz o poradę, w jaki sposób ta osoba w razie czego ma bronić się
    > przed sądem ?

    Przyjmujac spadek przyjmuje sie wszelkie nalecialosci - lacznie z dlugami, o
    ktorych sie nie ma pojecia =(
    --
    Olleo

  • 4. Data: 2005-05-30 09:03:25
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Olleo napisał(a):
    > Przyjmujac spadek przyjmuje sie wszelkie nalecialosci - lacznie z
    > dlugami, o ktorych sie nie ma pojecia =(

    Lol ... Ale o jakim długu ty mówisz ?

    W 1 kolejności piszesz, że dług jest bezpodstawny ... teraz
    boisz sie ... a po 2 - ask google.

  • 5. Data: 2005-05-30 09:34:38
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > W 1 kolejności piszesz, że dług jest bezpodstawny ...

    jest i ja to wiem, ale jak to udowodnic/uzasadnic? Wyjasniac z Allegro
    telefonicznie, slac pismo poleconym, czy kompletnie olac sprawe?
    --
    Olleo

  • 6. Data: 2005-05-30 09:46:44
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Olleo napisał(a):
    > jest i ja to wiem, ale jak to udowodnic/uzasadnic? Wyjasniac z Allegro
    > telefonicznie, slac pismo poleconym, czy kompletnie olac sprawe?

    Udowodnij również, że nie jesteś wielbłądem.

  • 8. Data: 2005-05-30 09:52:38
    Od: "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olleo" <o...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - i na 100% nigdy w zyciu z tego nie korzystala
    > - na 100%*n (przy czym n to dowolna liczba > 1) nigdy nie korzystala z

    Pismo przyszło listem poleconym?

    Pozdrawiam
    Lunac

  • 7. Data: 2005-05-30 09:52:38
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > Udowodnij również, że nie jesteś wielbłądem.

    alez pomocne.
    --
    Olleo

  • 9. Data: 2005-05-30 10:07:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olleo" <o...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości

    Powiadomić Policję, bo najprawdopodobniej ktoś na tę osobę zmarłą
    założył konto na Allegro i pewnie dokonywał oszustw. policja jest to w
    stanie sprawdzić. Przy okazji się wyjaśni sprawa zapłaty za fakturę.

  • 10. Data: 2005-05-30 10:27:12
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > Powiadomić Policję, bo najprawdopodobniej ktoś na tę osobę zmarłą
    > założył konto na Allegro i pewnie dokonywał oszustw. policja jest to w
    > stanie sprawdzić. Przy okazji się wyjaśni sprawa zapłaty za fakturę.

    Tak tez poradzili na allegro - dzis bedzie zgloszone.
    --
    Olleo