  • 1. Data: 2005-05-30 09:41:06
    Temat: POMOCY !
    Od: "Gramex" <g...@v...pl>

    Witam Szanownych grupiowiczow mam problem otoz moja zona wyjechala ponad rok
    temu do pracy za granice konkretnie do wloch na pol roku zmieniala termin
    przyjazdu kilak jesli nie kilkanascie razy teraz odtatnio dala ostateczny
    obiecala itd.. ale sie niepojawila nieoficjalnie dowiedzialem sie ze juz
    niepracuje co wiecej wynajmuje mieszkanie pod rzymem wraz z jakims zonatym
    rumunem nieutrzymuje kontaktow wcale ostatnio nawet niezadzwonila do dziecka
    na urodziny (mamy 4 letniego synka) chcialbym sie dowiedziec jakie ma szanse
    odebrac jej prawa rodzicielski itd.. co mnie czeka niewiem jak wyyglada
    sprawa wywiezienia dziecka za granice przez nia jak temu zaradzuic
    oczywiscie zamierzam jutro pojsc do adwokata ale moze po krotce ktos z was
    szanownych grupowiczow mnie oswieci
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-30 14:39:52
    Temat: Re: POMOCY !
    Od: "Gramex" <g...@v...pl>

    czy ktos moze mi podpowiedziec w wyzej wymienionym temacie ? przeczytalem
    setki stron archiwum dotyczacych spraw podobnych ale wszytkie sa strasznie
    stare zprzed 2-5 lat dowiedzialem sie ze ojciec ma przegrane z gory ale
    pisaliscie ze naszym ssytemie sadownictwa cos sie zmienia i chcialbym aby
    ktos podzielil sie spostrzezeniami na tentemat jak najswiezszymi moze jest
    wsrod was jakis adwokat moze choc w usczerbku mi odpowie
    z gory bardzo dziekuje
    pozdrawiam