  • 81. Data: 2011-11-23 23:03:22
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    to wrote:
    > EOT

    Wreszcie! Idź poczytaj regulaminy.

  • 82. Data: 2011-11-23 23:06:33
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-11-24 00:03, Wojtek pisze:
    > to wrote:
    >> EOT
    >
    > Wreszcie! Idź poczytaj regulaminy.

    Myślę, że poziom absurdu, jaki on reprezentuje bardziej nadałby się przy
    tworzeniu tychże regulaminów.

    N.

  • 83. Data: 2011-11-23 23:30:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Nixe

    > Myślę, że poziom absurdu, jaki on reprezentuje bardziej nadałby się przy
    > tworzeniu tychże regulaminów.

    Tak, logika niewątpliwie przydaje się przy tworzeniu regulaminów. Ty się
    za to lepiej nie bierz. :>

  • 84. Data: 2011-11-23 23:47:49
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    to wrote:
    > Tak, logika niewątpliwie przydaje się przy tworzeniu regulaminów. Ty się
    > za to lepiej nie bierz. :>

    Wielowartościowa? Bądź precyzyjny kawiarniany prawniku w swoich
    wypowiedziach.

  • 85. Data: 2011-11-23 23:53:06
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

  • 86. Data: 2011-11-24 00:06:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Wojtek

    > Wielowartościowa?

    Jakakolwiek.

    > Bądź precyzyjny kawiarniany prawniku w swoich
    > wypowiedziach.

    Ja w ogóle nie jestem prawnikiem, a tym bardziej nie kawiarnianym,
    cokolwiek to jest.

  • 87. Data: 2011-11-24 00:13:28
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    to wrote:

    > Ja w ogóle nie jestem prawnikiem, a tym bardziej nie kawiarnianym,
    > cokolwiek to jest.

    Wiem. To widać. Zrób sobie test IQ.

  • 88. Data: 2011-11-24 04:24:37
    Od: "Proste Prawo" <p...@o...pl>

    Dnia 22-11-2011 o 11:57:58 Wojtek <N...@e...ukryty.com> napisał(a):

> [...]
    > Pomyłka została dostrzeżona w ciągu 3 minut. Został wysłany e-mail do
    > allegro z prośbą o usunięcie. Punkt 11.6b regulaminu wskazuje, że można:
    >
    > b) komentarz został omyłkowo wystawiony niewłaściwemu Użytkownikowi lub
    > do niewłaściwej transakcji, jeśli jego treść jednoznacznie wskazuje na
    > pomyłkę,
    >
    > Odpowiedź od allegro, że nie zostanie usunięty bo treść komentarza nie
    > wskazuje na pomyłkę, w związku z tym nie można go usunąć.
    >
    > Ja wiem, że on jest pomyłkowy bo transakcja nie została jeszcze

    Wykaż, że treść Twojego komentarza jednoznacznie wskazuje, że się
    pomyliłeś.

    > O co w ogóle chodzi, że nie chcą go usunąć? Czy nieprawda umieszczona
    > omyłkowo jest na rękę Allegro a natychmiastowa chęć sprostowania omyłki
    > to dla nich za mało?

    Chodzi im o to, że "natychmiastowa chęć sprostowania komentarza", a
    "omyłka wynikająca jednoznacznie z treści komentarza", to dwie zupełnie
    inne sprawy.

    --
    pozdrawiam
    http://prosteprawo.blogspot.com

  • 89. Data: 2011-11-24 16:38:18
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Wojtek

    > Wiem. To widać. Zrób sobie test IQ.

    Robiłem kilka razy, ale to nudne, bo nie robią w nich błędów. W tym
    temacie też EOT, bo nudzisz.

  • 90. Data: 2011-11-24 16:42:43
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Nixe

    > Proponuję Allegro likwidację możliwości usuwania nawet własnych aukcji.

    Brak związku, aczkolwiek możliwość usuwania własnych aukcji też jest
    obwarowana pewnymi warunkami.

    > Posługujesz się tak wyjątkowo durnym tokiem myślenia, że zaczynam
    > podejrzewać zwykłe trollowanie.

    Ten tok myślenia nazywa się "logika".

    > Idąc tym durnym tokiem myślenia

    Niestety, na razie Ci to nie wychodzi.

    > taka przykładowo poczta nie powinna
    > zwrócić mi przesyłki, którą przed chwilą omyłkowo nadałem, ponieważ
    > uzna, że nie jest w stanie jednoznacznie określić, czy faktycznie się
    > pomyliłem.

    Analogia w tym żadna, ale skoro już się przy niej upierasz, to spróbuj
    uzyskać od poczty zwrot paczki po dostarczeniu jej do adresata.

    > Tak właśnie brzmi debilny punkt z regulaminu, którego niestety nie
    > jesteś w stanie pojąć

    :D

    > Jakich furtek? Jesteś w stanie to wykrztusić czy po prostu brniesz dla
    > samego brnięcia?

    Nie rozbijam, bo dyskusja z osobami nie potrafiącymi logicznie myśleć
    jest stratą czasu. Dałaś już popis swoich możliwości, mi to wystarczy, za
    kontynuację dziękuję.