  • 121. Data: 2011-11-30 14:15:54
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Wojtek

    > Jesteś oderwany od rzeczywistości jak ww. gówno od podeszwy mojego buta
    > po tym jak się zorientuję, że tam było. Masz swoją wizję świata, spoko,
    > ciesz się, że się prawdopodobnie nigdy nie spotkamy.

    :D

    > A kto mówi o krótkim? Może dla ciebie byłby takowy wygodny, ale dobry
    > regulamin to taki który dobrze definiuje reakcje na różne rzeczywiste
    > sytuacje. I nie musi być krótki. Czegoś nie rozumiesz?

    Dobry regulamin to przede wszystkim taki, który zostanie przeczytany i
    zrozumiany przez tych, których dotyczy.

    > Skup się. Nie napisali jak masz pisać komentarz. Napisali, kiedy go
    > usuną.

    :D

    > Skup się. Niczego takiego nie uważam i nie powiedziałem. Jak chcesz się
    > dowiedzieć co uważam to spytaj mnie a nie insynuuj.

    Wystarczająco jasno się na ten temat już wypowiedziałeś.

    > Skup się. Czy ty w ogóle wiesz o czym mówisz? Słowami swoimi
    > potwierdzasz, że nie masz bladego pojęcia o konstruowaniu takich
    > systemów, a w szczególności funkcjonalności niekrytycznych dla jego
    > działania. Walnij się tymi swoimi regulaminami w łeb, może
    > oprzytomniejesz. I doucz się w kilku kwestiach.

    :D

    PS. Nie wiem po co znów wdałem się w jałową dyskusję z ignorantem...
    przepraszam. ;)

  • 122. Data: 2011-12-01 16:48:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Nov 2011, to wrote:

    > Dobry regulamin to przede wszystkim taki, który zostanie przeczytany

    Sprzeciw formalny.
    Jestem niemal pewien, że całkiem sporo regulaminów było pracowicie
    dopracowywanych pod tym kątem, żeby albo nie zostały przeczytane,
    albo przynajmniej zostały zrozumiane opacznie, i niemal na pewno
    w tych przypadkach ich twórcy uważali że to jest DOBRY REGULAMIN
    :P

    No i teraz ja biedny mam dwa subiektywne zdania: twórców, że
    ich regulamin jest dobry, i Twoje, że *taki* regulamin jest...
    <censored>.

    :D

    A co do meritum - bardzo trudno przymusić do przeczytania
    regulaminu klikaczy yes-yes-yes.

    > przepraszam. ;)

    Nie ma za co, można rozpocząć flejm na inny temat ;)

    pzdr, Gotfryd